Ge zijt er eens mee buiten (1)

Geplaatst op: 28 mei 2012 door margogogo in Beeldmateriaal, Vakantie

Ne mens moet al eens de deur uit, kwestie van zijn batterijen op te laden, te onthaasten en alle sleur van het dagdagelijkse leven achter zich te laten. Niet dat ik echt moet onthaasten want ik ben niet meteen een zenuwpees of stresskonijn. Tenzij ik me opjaag of me opgefokt voel. Du-uh.

Nu ja, ik ga al eens graag buiten, en elke kans die ik zie om andere oorden op te zoeken, laat ik niet onbenut.

Zo was ik 2 weken geleden 4 dagen in de Joekeej, op citytrip in de hoofdstad. Mijn ex schoonzusje wou er eens tussenuit en wilde met mij op citytrip naar Londen. Nu moet je weten dat de zus van mijn gewezen echtgenoot een volwaardige puberende adolescent jonger is dan ikzelf. We schelen in leeftijd zo maar efkes 17 jaar. Waarom ze mij meevroeg, een oudbejaard mens, en niet ein junges Mädchen als zijzelve, dat is me nog steeds een raadsel.

Enfin, mijn valies gepakt, en de Eurostar, en na een goeie 2 uur stonden we in Tower Hill, aan de voet van de Tower Bridge. Het hotel zag er van buiten afschuwelijk lelijk en vervallen uit, maar binnen was het 1 en al luxe troef.

Weete, ik ga er niet te veel woorden aan vuilmaken, ge moet maar kijken:

LONDEN Citytrip 104LONDEN Citytrip 174LONDEN Citytrip 175LONDEN Citytrip 097LONDEN Citytrip 098LONDEN Citytrip 101
LONDEN Citytrip 095LONDEN Citytrip 099LONDEN Citytrip 102LONDEN Citytrip 106LONDEN Citytrip 107LONDEN Citytrip 110
LONDEN Citytrip 112LONDEN Citytrip 114LONDEN Citytrip 117LONDEN Citytrip 124LONDEN Citytrip 119LONDEN Citytrip 120
LONDEN Citytrip 121LONDEN Citytrip 122LONDEN Citytrip 123LONDEN Citytrip 125LONDEN Citytrip 126LONDEN Citytrip 127

 

reacties
  1. veerle schreef:

    Gelijk dat je er geen woorden an vuil maakt de fotookes spreken voor zich.

  2. Mooie foto’s en prachtig zeugma met ‘mijn valies gepakt en de Eurostar’!

  3. micheleeuw schreef:

    Heel duidelijk dat jullie zich goed geamuseerd hebben ! Mooie foto’s !

  4. Christel schreef:

    Jij zal een toffe zijn om mee te pakken op city trip hé… ah ja! :-) Simpel comme bonjour. Ge moet daar nie teveel achter zoeken hé :-)

  5. Menck schreef:

    Maar kijk nu toch eens: zowaar een wassen beeld van Margo bij Madame Tussauds! You’re a star, baby. ;-)

  6. zapnimf schreef:

    O meis, wat ben ik jaloers. Ben daar nog nooit geweest zelfs.
    Die wassen beelden waren wel allemaal reuzen seg.

  7. HansDeZwans schreef:

    4 dagen op citytrip, dan moeten de straffe verhalen nog volgen, niet?

Wat denk jij hierover?

