Maandag 12 maart – beautyqueen in het diepst van mijn gedachten

Geplaatst op: 13 maart 2012 door margogogo in Bloggereedschap

Afbeelding

Eerlijk? Ik gebruik enkel mascara als ik buiten kom, en heel soms ook eens een toefje gekleurd poeder op mijn wangen, kwestie van mijn bleekheid iets of wat te camoufleren.

Bleekheid als in wit als een melkfles, waarvan ik vermoed dat dat wel eens iets te maken zou kunnen hebben met het feit dat ik een natural redhead ben. Een roste, ja.

Wassen, tanden poetsten, haar kammen en in een staart of dot draaien, mascara links, mascara rechts, eventueel wat blush op de kaakjes, en we kunnen er mee door de rest van de dag. Tenzij ik mijn kleren vergeet aan te doen, dan zou het wat tegenvallen voor de mensheid die mijn pad kruist.

(Qua kleren kan ik kort zijn: als je mijn kleerkast opentrekt zie je 1 heel groot zwart gat, ik heb het niet voor kleurtjes).

Ach, uiterlijk… als jongbejaarde van 43 merk ik dat de zwaartekracht serieus begint tegen te werken maar ’t kan er nog wel efkes mee door. Laat het er me op houden dat er al bij al heel wat vrouwelijke leeftijdsgenoten zijn waarmee ik _qua gezicht_ echt niet zou willen ruilen. (qua lijf, dat is wat anders, maar laten we daarover vooral niet uitweiden vandaag). (ik vond Rubens trouwens een realistische schilder).

reacties
  1. Kris10 schreef:

    Ros is toch prachtig? Vooral in combinatie met melkwit. Ik ben melkwit en ik heb dan ook nog eens geen kleur in mijn haar.
    Ook fan van Rubens trouwens!

  2. Menck schreef:

    Welkom terug, Margo. Ook pc-probleempjes? Ik hoor niks anders, tegenwoordig. Het lijkt welhaast een crashepidemie.

    • margogogo schreef:

      @ Menck

      Zwijgt stil. Terwijl ik hier op een iPad zit te tokkelen is mijn ventje heel mijne pc aan’t openbreken, op zoek naar het mankement. Hopelijk krijgt hij het in orde, anders wachten er me nog een paar pc-loze weken vrees ik. Damn!

  3. sterreklimt schreef:

    Ik bedenk mij net dat wij elkaar ooit leerden kennen via de vorige versie van de wijvenweek. Ondertussen ken ik je al zo goed dat al het voorgaande niet meer nieuw ik. En dat is goed zo :-)

  4. micheleeuw schreef:

    Ik doe enkel een lijn(tje) rond mijn ogen anders zeggen ze dat ik er ziek uit zie. Voor een speciale gelegenheid lippenstift en blush. Waar is de tijd dat ik minstens 3 kleuren oogschaduw, 2 kleuren lippenstift, lippotlood, 2 kleuren blush, mascara, … aanhad of ik kwam niet buiten ! ;-)

    • margogogo schreef:

      @ micheleeuw

      Haha, vroeger, in mijn apenjaren, plamuurde ik mijn façade met fond de teint en al, om mijn bleke smoelwerk te verdoezelen. Dat trok gewoon op niks, maar ik dacht dat ik er zo beter uitzag. Little did i know. Man man man.

  5. zapnimf schreef:

    Rossen staan goed met felgroen. Watdenktge?

    *trek mijn gezicht rap in fotopose, want dat is net zo oud als het uwe op een paar dagen na, misschien bedoel je mij wel.*

  6. tijdtussendoor schreef:

    Jongbejaard?? Op 43…kom kom ;)

  7. Christel schreef:

    Trek je melkfleswit maar niet aan. Ik ben donker van haar en ik heb in de zomer altijd melkflesbeentjes… ik bruin gewoon niet snel! And I don’t care :-)

Wat denk jij hierover?

