t’Es gralèk, t’es vriejed

Geplaatst op: 13 januari 2012 door margogogo in Losse flodders

Se, dat is nu al de zoveelste keer dat ik me voorneem om te bloggen. Gisteren, eergisteren, de dag ervoor, vorige week,… elke keer zeg ik tegen mijn eigen: en vandaag gaat ge nog nekeer bloggen, Margogogo!

Vandaag ook weer. De ganse dag heb ik goesting gehad om hier nog eens een schrijfsel te deponeren, en lap, ’t is toch wel weer bijna niet gebeurd zeker.

Ik heb nochtans inspiratie om te schrijven. Ik zal u zelfs meer zeggen: ik wil het hebben over een heel erg wreed actueel onderwerp met diepgang, kan je nagaan. En toch zal het er weer niet van komen want mijn ogen pikken en ik ben moe. Mentaal moe, van na te denken en me te concentreren op het werk.

Het enige waar ik nog toe in staat ben is mij in de zetel nestelen, onder een fleecen dekentje, de poezeminnekes op mijn schoot, en ontspannen voor den tellevies.

Benieuwd hoelang het zal duren vooraleer ik in slaap bots.

 

reacties
  1. madddox schreef:

    ja goewere, wat een taaltje is me dat????????

    een onderwerp met diepgang? een waterput laten steken?
    slaapwel hé,
    en uw werk zal niet weglopen, vergeet niet te ademen hé
    fijn weekend!

  2. elle schreef:

    Same here! Ik krijg er zelfs blog-stress van: Oh neen ik heb weer niets geschreven! Maar bekijk het positief: je bent wel creatief je gedachten aan het ordenen, ook al komt het uiteindelijk niet op de blog terecht. Ik had onlangs een hele tirade mentaal uitgetypt bijvoorbeeld :p

    • Margogogo schreef:

      @ elle
      Mentaal uitgetypte tirades, ik herken dat. Mijn probleem is dat ik er vreselijk lang over doe om iets verwoord te krijgen tot ik content ben. Uuuuren ben ik ermee bezig, en dat houdt me tegen om eraan te beginnen.

  3. bentenge schreef:

    ’t is winter. Dan is winterslaap op zijn plaats.

  4. micheleeuw schreef:

    Jij bent dan het omgekeerde van mij : ik heb wel tijd maar zelden inspiratie.
    Btw. Blogt Elke nog (cfr commentaar op vorig logje) ? Zo ja, mag ik ook weten waar ?

    • Margogogo schreef:

      @ micheleeuw
      Het ontbreekt mij niet aan tijd hoor, Mich, ik heb tijd met hopen. Alleen…’t duurt me te lang om een schrijfsel in elkaar te bloggen, vooral als het om zoiets belangrijks en interessants gaat (zie volgende post) Heb er zeker 4 uur aan gesleuteld :-(

  5. molly schreef:

    Ik ben toch benieuwd wat dat wrede onderwerp moet zijn

  6. Christel schreef:

    Gralèk gevoel heb ik ook… van geen tijd te hebben… en té moe… maar dat komt wel terug!

  7. HansDeZwans schreef:

    Ik begin juist terug wat inspiratie en blog goesting te krijgen.

Wat denk jij hierover?

