’t Is gebeurd

Geplaatst op: 28 december 2011 door margogogo in Feestdagen

Tweeduizend en elf…we gaan dat in stijl afronden zeker? Nog efkes en we zijn er weer helemaal door, door dat jaar dat vorig jaar het volgende jaar was. Onnozel toch hoe kort zo’n jaar feitelijk is.

Aan voornemens doe ik niet dit jaar, er is niks dat ik zou willen veranderen.  2012 moet niet veel anders zijn dan 2011 geweest is: er zijn geen doden gevallen in de familie of vriendenkring, ik heb mijne C4 niet gekregen, mijn lief en ik zijn nog steeds gelukkig met elkaar, mijn nieuwe stekje is een droom om in te wonen, smurf is een gezonde puber en doet het super op zijn nieuwe school, …  Yepz, alles is vlotjes verlopen de voorbije 360-en-oneffen dagen.

Vorig jaar had ik wel een paar voornemens gepland. Benieuwd wat daar van in huis gekomen is?

Ik zou verhuizen: done.

Ik zou weer beginnen tekenen en schilderen: fail.

Ik zou mijn rijstijl aanpassen volgens de verkeersborden en -reglementen teneinde geen boetes meer te krijgen: fail.

Ik zou proberen om overal op tijd te komen: fail.

Ik zou afvallen: done.

2 op 5. Yeah well, ik ben nooit goed geweest in goeie voornemens.

 

Verder heb ik niets meer te melden dit jaar, vrees ik. Het enige wat ik nog wil doen ik jullie allemaal een prettig uiteinde wensen.

Feest ze!

 

 

 

 

 

En moest het mij niet meer lukken om nog te bloggen: alvast een lekker uiteinde gewenst!

reacties
  1. zapnimf schreef:

    How how how, er zijn nog drie dagen dit jaar, wie weet wat er nog kan gebeuren zodat je nog vanalles te vertellen hebt! Rappe!
    Nog zo’n jaar voor jou, precies!

  2. Veerle schreef:

    Ook voor jou een heel prettig jaareinde gewenst, net zoals een fantastisch 2012 (en dat van die voornemens, niet aan beginnen , ik heb dat zelf ook al lang afgeschaft – ook al vind ik dat van dat afvallen heel moedig en vooral bewonderenswaardig en wens ik je daarvoor een blijvend succes (en eind 2012 een beetje minder van jou) )

  3. sterreklimt schreef:

    De belangrijkste zijn gebeurd, de rest kan volgend jaar ook nog. Ook voor jullie een heel fijn nieuw jaar toegewenst, my dear.

  4. molly schreef:

    Ook hier geen voornemens. Ik zie het altijd wel;-) Fijne jaarwisseling!

  5. micheleeuw schreef:

    Ik wens je een heel prachtig jaar(einde) !

  6. Menck schreef:

    Prettige feesten, Margo en co!

Wat denk jij hierover?

