Weekendje in attachement

Geplaatst op: 22 december 2011 door margogogo in Weekendje weg

Het verbaasde me dat mijn lief op een dag polste naar mijn plannen voor het weekend van mijn verjaardag. Hij liet me ook min of meer beloven dat ik dat weekend vrij zou houden. Die vraag van hem deed mij lichtjes vermoeden dat hij iets van plan was. Denk ervan wat je wilt maar ik vond dat een prettige gewaarwording want ik hou wel van een verrassinkje op z’n tijd.

Mijn verbazing had vooral te maken met het feit dat ik niet had gedacht dat mijn lief iets gearrangeerd zou hebben, want een tijd geleden vroeg hij me nog _zo tussen de soep en de patatten_ of ik het goed vond dat we voor mijne verjaardag iets zouden gaan eten. Meer dan een gezellige candlelight diner had ik dan ook niet verwacht.

Met kriebeltjes in de buik gaf ik me over aan mijn anders toch wel onbedwingbare nieuwsgierigheid. Het enige dat ik wist was dat ik niks speciaals moest doen, ik moest alleen zorgen dat ik mijn tandenborstel en een slipje bijhad.

En alzo kwam het dat mijn lief me zaterdagmiddag ontvoerde. Mijn nieuwsgierigheid werd niet al te lang op de proef gesteld want de GPS moest worden ingesteld. Hij kon dan ook niet anders dan prijsgeven welke richting we uit zouden gaan. Bestemming: La Roche. Yes yes, me do like!

Mijn lief was geweldig in z’n nopjes omdat het KMI sneeuw had voorspeld in d’Ardennen. We zijn allebei fan van open vriesweer en winterse natuurpracht. Een landschap dat bedolven ligt onder een donzig wit sneeuwtapijt…goh man, dat hééft echt iets.

Na een kleine 2 uur bollen kwamen we op onze bestemming aan, de rest laat ik aan uw verbeelding over…

La Roche en Ardenne

Bed & Breakfast Le Marronnier

Onze kamer “Klimt”, genoemd naar de schilder Gustav Klimt

De oergezellige brunch room

Kerstmarkt in Durbuy

 

reacties
  1. madddox schreef:

    prachtig, ik ben daar zeer veel gaan werken in de streek, was iedere keer een beetje op reis gaan!

  2. madddox schreef:

    oeps, en een ferme proficiat voor je verjaardag hé!

  3. zuster_klivia schreef:

    Héérlijk, ik ben ook zo gek op de Ardennen! Fijn dat jullie zo genoten hebben.

  4. Christel schreef:

    Verwend nest! :-) Neen, je zal het dubbel en dik verdiend hebben. En wat fijn van je liefste om je zo te verrassen!

  5. lotte schreef:

    nice one margo! kpeis dage het lief nog res moogt houden ;) x

  6. molly schreef:

    Ik ben vreselijk jaloers!!!!!!!

  7. micheleeuw schreef:

    Wat een leuke verrassing ! Blij dat jullie het leuk vonden.
    Ik word liever thuis verwent maar gelukkig is niet iedereen zoals ik. ;-)

  8. Menck schreef:

    De Marcs, dat zijn de goeieriken, zeg ik u. ;-)

    • zapnimf schreef:

      Misschien moesten we allebei wat meer onze teut houden als we bij mekaar gaan klagen.

      Tof zo’n weekend!
      Tandenborstel en slip? Heb je dan ook nog handschoenen en een sjaal gekregen?

      • Margogogo schreef:

        @ zapnimf
        ’t Is wreed met ons, altijd zagen en kreften en dan uiteindelijk zo romantisch verrast en in de wattekes gelegd worden…schaam op ons!
        Behalve een tandenborstel en slip had ik ook nog een rugzak volgepropt met vanalles tegen kou en regen en vanalles, want ge weet nooit waar ge verzeild geraakt als ge ontvoerd wordt, hé

    • Margogogo schreef:

      @ Menck
      Over andere Marc’en kan ik niet oordelen, Menck, ‘k weet alleen dat mijne Marc ne goeierik is, en ne lieven en al ;-)

Wat denk jij hierover?

