Teh Nevel nerovetsrethca

Geplaatst op: 6 november 2011 door margogogo in Life

Hoe zou het zijn moesten we achterstevoren leven? Ik peis dat dat waanzinnig leuk zou zijn!

Stel je voor:

Je staat op uit de dood….dat kan al tellen als begin.

Als je uit de kist stapt word je verwelkomd door je familie en je allerbeste vrienden. Die vrienden hoef je dus niet meer uit te zoeken, die zijn er al.

En kijk toch eens, hoe lief…ze hebben allemaal een bloemetje bij voor je. En ze wenen. Van contentement, omdat je er bent.

Vanaf dan mag je een jaar of 20 rustig en comfortabel doen waar je zin in hebt: kaarten, tuinieren, af en toe een uitstapje aan halve prijs, iedere dag een paar borrels en elke maand kassa kassa: pensioen!

Op een dag staat er ineens een vent voor je deur met een gouden horloge. Die biedt je een goed betaalde vaste job aan.

Naarmate de jaren verstijken krijg je steeds meer zin om te werken, je voelt je ook steeds beter en beter.

Je kan zoveel roken als je wil, want je longen worden steeds schoner.

Je kan drinken wat je wil, de katers worden steeds kleiner.

Je mag eten zoveel je wil, je raakt die buik toch kwijt zonder dat je er iets voor hoeft te doen.

In het begin heb je maar 1 keer seks per jaar, maar op ’t laatst kan dat oplopen tot wel 10 keer per week, of meer!

En dan, op een gegeven moment, moet je naar school. Maar je wéét alles al, dus je doet geen flikker en moddert maar wat aan. Jarenlang puur amusement met je klaskameraden!

De laatste jaren van je leven krijg je vrachten cadeautjes en kan je naar hartelust spelen; in de crèche, op de speelmat in de living of in de zandbak in de tuin.

Je mag naar hartelust aan de oren van je ouders zeuren, je mag vreselijk ambetant zijn, iedereeen blijft je ongelooflijk graag zien en schattig vinden.

Je mag ook zoveel snoepen als je wil, je bent straks toch al je tanden kwijt.

En dan rest er je nog een paar maanden van gulzig aan twee vrouwenborsten zuigen en sabbelen. Daarna verblijf je nog 9 zalige maanden in de warme moederschoot, en dan…ineens…verdwijn je in één allesverzwelgend gelukzalig orgasme!

Awsome, init?

 

Update: Danku Ariadnesdraad, voor de bron vanwaar dit waarschijnlijk komt:

reacties
  1. Marleen schreef:

    Ik weet niet wie dit uitgevonden heeft, maar ’t is wel grappig!

    • Margogogo schreef:

      Ik heb dit ooit eens ergens op Facebook of in een mailtje of zo en heb het meteen bewaard in mijn concepten omdat ik het zelf ook zo goed vond. ‘k Wilde vandaag bloggen maar had niet meteen inspiratie dus kwam dit bewaarde leutigheidje als geroepen.

  2. ariadnesdraad schreef:

    Els De Schepper heeft dit opgenomen in één van haar shows… Haar uitbeelding ervan was echt hilarisch :P

  3. Wisken schreef:

    Ik schrijf mij in!

  4. bentenge schreef:

    En het is echt wel goed gevonden, zeker het eerste stukje ivm uit je kist kruipen… hilarisch. Maar…nah, nee, dank je wel, het klinkt leuker dan het is.Want hoe ga je mentaal om met al die dingen die je kon en plots niet meer kan? En beetje bij beetje al die kennis, eigendommen, geld, enz… terug afgeven… brrrrrr

  5. Menck schreef:

    Een mens mag hopen dat hij niet gestorven is ten gevolge van, pakweg, een zwaar verkeersongeluk. Uit je kist kruipen in stukken, hompen en brokken lijkt me namelijk geen evidentie.

  6. zapnimf schreef:

    Ik wil gewoon weten wanneer gij tien keer of meer seks had in uw leven.

  7. veerle schreef:

    Ziet er niet slecht uit, zo’n achterstevoren leven. Beslissingen nemen wordt meteen ook een pak makkelijker.

  8. smiley schreef:

    Volgens mij is er al eens een film zo gemaakt… met een oude man, die dus steeds jonger wordt. Ik herrinner me spijtig genoeg wel de titel niet. Even gezocht: The curious case of benjamin button.

  9. zeezicht schreef:

    dat terug verdwijnen in zo’n kwakje, dat lijkt me maar niks! :-)

  10. sterreklimt schreef:

    Bwaah, ik pas maar. ’t Is nog zo gemakkelijk als je niet weet wanneer het stopt. ;-)

  11. zuster_klivia schreef:

    Mooi stuk :) Van genoten.

    Persoonlijk sla ik een rondje over. Ik doe het liever zoals nu. Moet er niet aan denken bepaalde zaken weer opnieuw te gaan beleven…

  12. dinaboelhouwer schreef:

    Hier heb ik in mijn tienerjaren uren over gefantaseerd. Wat zou het toch heerlijk zijn!

  13. micheleeuw schreef:

    Heel geestig !
    Ik heb er ook al over nagedacht en er zouden wel nadelen aan zijn, zoals bij alles, hé.
    Mag ik eerst verder leven en het dan omgekeerd eens proberen ? Ik zal je dan laten weten wat het beste was. ;-)

Wat denk jij hierover?

