28. Benodigdheidsels

Geplaatst op: 23 oktober 2011 door margogogo in 30 dagen challenge

Allez vooruit. Hierna maar 2 themablogstukjes meer en de 30 dagen zijn om. ’t Is toch nog rap gegaan? Ik vind van yes. ’t Is te hopen dat ik niet in een zwart gat val als dat spul hier gedaan is. Zou ik? Na-ah.

Vraagstelling 28 luidt: “name 5 things you want/need to buy”

Wat heb ik nodig en moet ik me aanschaffen?

Bwa, ik heb zo goed als alles maar er staan toevallig nog 5 dingen op mijn lijstje:

1. een regenpak voor op de moto

2. een nieuwe lading dienstencheques voor ons Anneken, mijn poetshulp

3. kattenvoer en -speeltjes en -bakvulling en zo vanalles

4. nieuwe kleren voor mijn maatje minder binnenkort

5. een paar nieuwe cd’s

Vwalla, da’s alles.

Over puntje 3 zal ik wel nog eens schrijven, als de tijd rijp is. Je mag altijd al eens raden wat er eventueel in aantocht zou kunnen zijn ten huize Margogogo…

reacties
  1. HansDeZwans schreef:

    Wacht, laat mij raden, dus het heeft te maken met kattenvoer en kattenspeeltjes. Euh, wacht, niets zeggen, ik weet het, het is, shit, ik kom er niet op. Ik kan het wel duizend keer zeggen. Bakvulling, inderdaad, dat heb je dan ook nodig, wacht, euh, miljaar, shit. Euh, doeme, ik ben er zeker van dat ik het weet. Het is thans niet moeilijk, wacht, euh, ik ga dan maar een gokje doen, euh, een schildpad?

  2. Menck schreef:

    Laat ik punten 2 en 3 misschien maar eens met elkaar in verband brengen: uw kuisvrouw vertikt het om nog langer in uw toilet te schijten?

  3. Christel schreef:

    Ge krijgt binnenkort bezoek van iemand dat je liever rijk dan kwijt bent en die krijgen Stoofvlees du Chat op het menu! :-)

  4. En een dekentje heb je ook nodig.
    Te verkrijgen in de douchekapjeswinkel..

  5. micheleeuw schreef:

    Lieve kleine poesjes !!!! Hoera ! Uit het asiel of weet je van een nest ?
    Mijn leven en toeverlaat, na mijn schat natuurlijk.
    Je weet dat je met poezen nooit klaar bent : het blijft opvoeden maar toch zooooooooo leuk !
    Zeker 14 dagen binnen houden en aan 6 maanden castreren (de sproei stinkt dan niet meer) en/of steriliseren (zodat je niet 3 keer per jaar een nest hebt). Elke jaar hun spuitje en zeer veel verwennen ! Die dieren zullen het zo goed hebben bij jullie ! Proficiat !

  6. zapnimf schreef:

    Zolang je maar niet de Lucky met groenten koopt…

  7. HansDeZwans schreef:

    En ‘Zwanske’ vind ik al een mooi naam voor één van je poezen.

Wat denk jij hierover?

