27. Seksuwalitijd

Geplaatst op: 22 oktober 2011 door margogogo in 30 dagen challenge

Tell us about your sexuality + do you think it’s possible to be completely straight?

Ik ben een hetero vrouw, ik val op mannen. Waarschijnlijk is dat omdat een man vanalles heeft dat ik zelf niet heb. Wat je niet hebt dat wil je graag, zo gaat dat dikwijls in het leven, niet?

Mannen hebben gezichtsbegroeiing in snor-, sik- of baardvorm, ze hebben ook borst- en tepelhaar, een goed zichtbare adamsappel, een diepe stem en nog zo van die zaken die ik bij mezelf niet meteen terugvind. Het meest specifieke kenmerk waarmee de man zich van de vrouw onderscheidt is natuurlijk de piemel en de ballen. Dat heb ik ook niet. Soms zou ik dat wel eens willen hebben, zo’n piemel. Dan zou ik mijn naam in de sneeuw kunnen pissen en zo.

Mannen zijn op nog andere vlakken helamaal anders dan vrouwen. Op alle vlakken eigenlijk. Het enige wat we gemeenschappelijk hebben is dat we van hetzelfde ras zijn en dat we dezelfde basiskenmerken hebben; een hoofd, schouders, een romp en armen en benen. Voor de rest verschillen we volledig van elkaar. Mannen zijn anders in hun denken, doen en voelen. Ze staan anders in het leven. Ze hebben een andere gevoelswereld en andere prioriteiten,… en dat alles samen, dat vind ik geweldig interessant, dat trekt mij aan.

Misschien zou het eenvoudiger zijn om met een vrouw een relatie te hebben, misschien is het makkelijker dan omdat je weet hoe de ander denkt en voelt. Ik weet het niet en ik denk ook niet dat ik het ooit aan den lijve zal ondervinden want wat ik voor een man voel heb ik nog nooit voor een vrouw gevoeld en ik denk ook niet dat dat er ooit nog van zal komen, mij kennende. Ik kan me niet inbeelden dat een vrouw mij als vrouw zou kunnen aanvullen.

Nu, ik heb helemaal niets tegen homo’s en lesbiennes, totaal niet. Twee mensen die elkaar graag zien, oprecht en intens, dat is gewoon schoon. Of dat dan 2 mannen zijn, of 2 vrouwen of een man en een vrouw, dat maakt niet uit. Liefde is liefde, punt.

reacties
  1. ariadnesdraad schreef:

    Echte liefde oordeelt niet. Ook niet over je seksuwalitijd.

  2. micheleeuw schreef:

    Ik denk dat met een vrouw vrijen omslachtig is want ik zou toch een ‘hulpstuk’ nodig hebben. Ja, ik zou de piemel missen. :-)
    Ja, liefde is mooi, ook tussen zelfde geslachten.

  3. HansDeZwans schreef:

    Als je ‘Margogogo’ in de sneeuw wilt pissen, kun je beste 3 dagen niet meer naar de wc gaan, want dat zijn redelijk wat letters. Zeker van dat je geen snor en baardgroei hebt?

  4. zapnimf schreef:

    Awel hè, als jij straks nog een ons weegt, dan zal ik u optillen en u boven de sneeuw houden. ‘M-go’ pissen, moet toch nog niet lukken.

Wat denk jij hierover?

