26. Weet wat je wil

Geplaatst op: 20 oktober 2011 door margogogo in 30 dagen challenge

Wat zoek ik in een persoon en relatie?

– iemand die mijn kind ook graag ziet

– iemand die me aanvaardt zoals ik ben

– iemand bij wie ik me goed voel, bij wie ik helemaal mezelf kan en mag zijn

– iemand die het beste in mezelf naar boven haalt

– iemand die me rustig maakt, die mijn uitbundigheid en impulsiviteit neutraliseert

– iemand met pretoogjes en een uitstraling waar ik warm van word

– iemand die ik graag kan zien om wie hij is

– iemand die oprecht en eerlijk is

– iemand eenvoudig, down to earth, to the point

– iemand die ik troost kan bieden als het even tegenzit

– iemand die ik de moeite waard vind om voor te vechten

– iemand die ik in de watten kan en mag leggen

– iemand die ik kan vertrouwen

– iemand die me boeit

– iemand bij wie ik me veilig en geborgen voel

– iemand naar wie ik kan opkijken

– iemand die mijn denkwereld deelt

– iemand met de juiste soort humor in z’n lijf

– iemand die luistert en me raad geeft als ik het nodig heb

– iemand die ‘rijp’ is en met z’n 2 voeten op de grond staat

– iemand die weet dat we 2 verschillende individuen blijven, ook al zijn we samen

– iemand die weet waar een relatie op steunt

– iemand die me graag ziet om de juiste redenen

– iemand die me niet opeist en verstikt

Ben ik veeleisend? Neuh, ‘k wil gewoon een no-nonsens man die mijn leven verrijkt en het de moeite waard maakt.

En mijn lief is zo iemand, how cool is that!

reacties
  1. Wisken schreef:

    you’re a lucky chick!

  2. bentenge schreef:

    very very cooooool !!!!!

  3. zapnimf schreef:

    Sorry, schat, ik heb al een relatie.

  4. ariadnesdraad schreef:

    Tiens, ik vind hier een doorslagje van mijn eigen lijstje ;)

  5. micheleeuw schreef:

    Daarom is hij juist jouw liefste, hé, omdat hij aan al die dingen voldoet. Ik heb ook zo iemand gevonden. Zeer blij voor jou.

  6. Margogogo schreef:

    Yepz, jij weet ook wat dat is om een schat aan de haak te slaan, I know.

  7. HansDeZwans schreef:

    Zoveel eisen heb ik niet, ik kan het in één woordje opschrijven: ‘iemand’

Wat denk jij hierover?