24. Gij zult eten wat de pot zal schaffen

Geplaatst op: 18 oktober 2011 door margogogo in 30 dagen challenge

Zal ik eens een opsomming geven van wat ik vandaag allemaal heb opgefret en nog ga opfretten?


Breakfast

– 2 sneden volkoren brood, belegd met

– 1 plakje magere kaas

– 2 tassen koffie met een wolkje magere melk

– 1 potteken magere yoghurt

11 uur-snack

– 1 banaan

Lunch

– vispannetje met groentjes en spinaziestoemp

– 1 potteken magere yoghurt

16 uur-snack

– nog 1 banaan

Dinner

– 1 tas pure groentensoep (broccoli &bloemkool)

– schatjes van gekookte patatjes

– slaatje van ruccola, rode biet, sojascheuten, gekookte hesp, tomaatjes, ei, een scheutje olijfolie en veel kruiden

Dessert

– magere yoghurt met vers fruit

In de loop van de avond

Als ik nog een hongertje krijg: nog een tas soep (of 2) (of 3)


reacties
  1. zeezicht schreef:

    dat lijkt me toch vrij gezond… op voorwaarde dat de porties niet té groot zijn! :-)

  2. zapnimf schreef:

    Straks een konijn in je lijn.

  3. Christel schreef:

    Ik wou net hetzelfde zeggen als “zeezicht”. Enkel zou ik de soep ’s avonds niet meer binnen krijgen. :-)

  4. HansDeZwans schreef:

    Bizar, maar ikzelf ben ook een bananenfreak. Mijn boterhammendoos is tevens volledig volgeplakt met de blauwe merkbanaan-stickers.

  5. micheleeuw schreef:

    Ook aan het opletten dat er niet teveel meer bij komt of echt een vermagerinskuur aan het doen ? In elk geval : veel succes ! Goe bezig.

Wat denk jij hierover?

