22. Message in a bottle

Geplaatst op: 15 oktober 2011 door margogogo in 30 dagen challenge

“Write a letter to someone who means a lot to you”


Liefste smurf,

Jij bent mijn enige kind, mijn zoon, mijn zonnetje in huis, mijn hartedief, mijn oogappel.

Jij bent de enige die kan rekenen op mijn onvoorwaardelijke liefde.

Je weet dat je altijd bij mij terecht kan, met al je vragen, je verdriet, je pijn.

Er is niemand die zoveel van je houdt dan ik.

Onthoud dat, ook als ik om 1 of andere reden eens geweldig boos op je ben.

Jij maakt mijn leven compleet, je betekent alles voor me.

Ik zie je graag, jij lolsmurf van me.

Liefs,

Mama

reacties
  1. Wisken schreef:

    Zooooo mega lief!!

  2. ariadnesdraad schreef:

    Reken maar dat hij fier zal zijn dat je dat op je blog hebt staan!

  3. micheleeuw schreef:

    Hij weet dat allemaal wel maar het zal nog een tijdje duren eer hij het beseft. Dat komt met ouder worden. Toch leuk dat je het hier al gezet hebt, ter herinnering. Heel lief !

  4. zapnimf schreef:

    Ssst, jong, straks krijgt ‘m schrik!

Wat denk jij hierover?

