16. RSS readers digest

Geplaatst op: 9 oktober 2011 door margogogo in 30 dagen challenge

“Go to your rss reader, write down the name of the 3 first blogs whose posts appear and tell us who you’d marry, who you’d fuck and who you’d kill”

Allez seg, what the hell.

Ok, ik open mijn Google Reader en neem de eerste 3 blognamen die verschijnen, zijnde:

Appelmoose

Bentenge

Blogmosselblogvis

(valt het op dat ze netjes alfabetisch gerangschikt staan?)

Hiermee is het eerste deel van de vraagstelling volbracht. So far so good. Met het tweede deel heb ik wat meer moeite, eerlijk gezegd: “wie zou je huwen, met wie zou je van bil gaan en wie zou je vermoorden”. Sta me toe hierbij eventjes mijn beide wenkbrauwen te fronsen.

Wie zou ik huwen?

Appelmoose? Dit is een hele lieve en toffe gast, wie hem kent zal dat beamen. Ik zie hem wel graag, doch enkel als vriend. Moest hij mij vragen of ik met hem wil trouwen, ik zou gedecideerd “nee” zeggen en er meteen aan toevoegen: “Zeg Moose, dementeert u niet een beetje? Je bent duidelijk in de war. Het is aan uwe Zappige Nimfigheid dat je deze vraag moet stellen!”

Bentenge? Ik ken deze man niet persoonlijk, ik lees en volg wel zijn blogschrijfsels omdat ze mij boeien. Met hem zou ik niet trouwen want ik houd nogal vast aan mijn principe om nooit met een onbekende in het huwelijk te treden. Hij is trouwens reeds in het bezit van een echtgenote, ik ga er vanuit dat dat kan volstaan.

Blogmosselblogvis dan? Hm. Hierover valt te onderhandelen. Deze BAP-blogger(*) is de enige die kans heeft dat ik “ja” zou zeggen, mocht hij me de vraag stellen. Niet dat dit een hint is of een voorstel is, laat dat duidelijk zijn. De man achter deze blog is namelijk mijn lief, zo heel toevallig.

Over de vraag met wie ik tussen de lakens zou duiken kan ik kort zijn: ge moogt 10 keer raden.

En dan als slot het meest lugubere vraaggedeelte: wie zou ik vermoorden? Hij of zij die deze vraag bedacht heeft lijkt me een zeer gevaarlijk type. Maar ik zal antwoorden en wel kort en bondig: ik doe niet aan moord, zelfs niet in mijn verbeelding. Dat soort bezigheid ligt niet in mijn aard. Ik kan kakken op mensen of ze oervervelend en irritant vinden, maar daar blijft het bij. Ik voel me trouwens al schuldig als ik een vlieg doodmep.

(*) Bloggen als’t past

reacties
  1. zapnimf schreef:

    Ja! Aan mij! Waar wacht ge nog op?

  2. bentenge schreef:

    “Onbekend is onbemind”. Nu ik deze leuze neerschrijf vraag ik me gelijk af waar ze vandaan komt. Hmm, ik ga daar eens deftig over nadenken vanavond.
    Dank je wel voor het niet vragen, want ja, mijn echtgenote volstaat. Meer dan volstaan zelfs.
    10 keer raden met enkel drie opties? U must be joking. :-)
    Ik ging net eens kijken bij blogmosselblogvis. Heel intrigrerende blog. ;-)

  3. bentenge schreef:

    Intrigerende beoel ik. Verdemme, ik ben ook aan een sabbatical (en bijhorende blauwe rookuitbrakende peugeot) toe… denk ik.

  4. bentenge schreef:

    Bedoel ik. Sjonge. Zo loopt het aantal commentaarstukjes snel op. Leren typen Bentenge.

  5. micheleeuw schreef:

    Heel netjes opgelost.
    Dit is een vreemde opgave waar ik me niet zal aan wagen. Misschien pik ik er hier of daar eentje uit, maar zeker deze niet.

Wat denk jij hierover?

