3. De vijf meest memorable dingen die ik tegenkwam in 2011

Geplaatst op: 18 september 2011 door margogogo in 30 dagen challenge

Oei. Is er iets speciaals gebeurd tussen januari en nu? Iets memorabels? 2011 heeft nog 3 maanden te gaan. Wie weet wat gebeurt er in die drie maanden nog allemaal. Misschien win ik wel de lotto en zeg ik mijn job op om in het buitenland te gaan rentenieren, samen met mijn lief en onze zonen. ’t Zou leuk zijn maar het is onmogelijk want om te winnen moet ge krabben meespelen.

back to reality dan maar:

– mijne pa kreeg de diagnose prostaatkanker.  Het is verdomd heftig als je zoiets verneemt! Maar intussen is hij geopereerd en is alles onder controle.

– ik kocht me een moto” een Honda CB600 Hornet. Een jeugddroom die werkelijkheid werd. Nog geen seconde heb ik me dat beklaagd.

– ik ben nog steeds samen met mijn lief, al 15 maanden ondertussen. Is dat memorabel? Ja. Het is niet evident om iemand weer graag te kunnen/willen zien na een scheiding,  en het is ook niet evident dat dat dan nog wederkerig is ook. Nog minder evident is het dat we allebei een zoon hebben die ongelooflijk goed met elkaar kunnen opschieten. We do not take that for granted, nee.

– mijn lief en ik hebben een party gecrasht. In Tour & taxi doken we onuitgenodigd een bling-bling party binnen langs de balustrade aan de achterkant. Ambiance! Om nooit te vergeten!

Dat zijn er 4. Een vijfde volgt misschien nog, ik heb nog 3 maanden om vanalles mee te maken dat me zal bijblijven.

reacties
  1. zapnimf schreef:

    Dat ge bij mij zijt blijven slapen, tiens.

  2. elke schreef:

    allé, benieuwd wat die 3 maanden nog gaan brengen. Let me know, hé!

Wat denk jij hierover?

