2. Een songtekst die strookt met mijn huidige humeur/situatie

Geplaatst op: 18 september 2011 door margogogo in 30 dagen challenge

Niemand heeft me verplicht om de onderwerpen dag per dag te plaatsen. Ik weet ook niet goed of ik er wel 30 dagen wil over doen. Vandaag heb ik tijd en zin om er 2 of 3 te plaatsen en gezien ik eens graag tegen de regeltjes in ga zal ik er dan ook vandaag 2 of 3 publiceren na elkaar. En misschien morgen geen. En overmorgen misschien ook niet. Of misschien wel. Wie zal het zeggen.

Het is dus nog steeds zondag vandaag en ik ben helemaal zen en lui. Niks moet, alles mag. Wie lui is heeft ook wel vuile was. Er zit dan ook een gewassen machine in de droogkast, een hangt een gewassen machine aan het droogrek en er staat  nog een machine vol was te draaien. Dus zo lui ben ik nu ook weer niet, eigenlijk. En nu zit ik aan mijn bureautje op mijn klavier te tokkelen. Ik ben alleen thuis want mijn lief is met een vriendin op trektocht en mijne smurf is bij mijn lief zijn zoon gaan gamen.  Intussen heb ik tijd zat om te bloggen.

Zoals gezegd; het is zondag namiddag en ik ben helemaal in luie zen-modus.

reacties
  1. Menck schreef:

    Dat moet nogal een sterk droogrek zijn als je daar een machine kunt aanhangen! En nu ik toch bezig ben: een grote droogkast ook, als daar een volledige machine in kan. :-p

    • Margogogo schreef:

      Je zou eens moeten komen kijken naar mijn machines, Menck. Ze zijn gigantisch. Mijn droogrek zit in de grond gebotonneerd, kan je nagaan. Daar kan wel meer dan 1 machientje aanhangen zonder dat zich dat bougeert. ’t Is eigenlijk wat overdreven groot voor in mijn appartementje, maar ja

  2. zapnimf schreef:

    En als ge ze nu eens alle 30 tegelijk zou posten?

  3. HansDeZwans schreef:

    ‘mijn lief is met een vriendin op trektocht ‘ ik ga hier niets aan toevoegen.

  4. elke schreef:

    Eén machine maar?! Luie doos! Ik heb er vandaag 3 opgehangen!

Wat denk jij hierover?

