I’m off 2 elsewhere

Geplaatst op: 12 augustus 2011 door margogogo in Vakantie

Vandaag ben ik begonnen aan 10 volle dagen vakantie. Zo vrij als een vogelken voel ik mij, hoe zou je zelf zijn.

De eerste dagen zijn alvast ingepland: vanavond rijden we met de moto naar Dardennen, naar een dorpje in de buurt van Durbuy.  Als beginneling motard zal ik scheetjes laten denk ik, want ik rijd samen met mijn lief en een paar kameraden op met de moto, voor de eerste keer een trek van zo’n 190 km. Als dat maar goed komt.

Onze eindbestemming is de Gîte d’étape de Villers-Saint-Gertrude waar we dit jaar ons ‘kampweekend’ met de oud-leiding KSAzullen doorbrengen. We zijn met een bende van zo’n 40 man, kinderen inbegrepen, dus qua gezelschap zit dat goed.  Als het weer nu nog een beetje zou willen meezitten dan zou het wel eens een heel fijn verblijf kunnen worden.

Het moet bij lange geen 30 graden worden, we zijn al wreed content als het droog blijft. Vooral voor de kinderen zou dat plezant zijn, zodat ze buiten kunnen ravotten op het grote terrein rond de gîte. En voor de groten is het uiteraard ook veel toffer als het niet regent, zodat we met z’n allen het bos kunnen intrekken en gaan mountainbiken en ritjes met de moto kunnen gaan doen.

We zullen moeten afwachten hoe de weergoden hun muts staat. Zo op het eerste gezicht ziet het er naar uit dat die nog wat vochtigheid op stock hebben en dat ze dat nog met heel veel gemak over ons uit gaan gieten.  Ik kijk nu naar buiten en zie herfstweer: het is donker en grijs en het regent. Damn!

Verdekke, straks vertrekken we, tegen een uur of 6. Zouden de gelovigen onder jullie eens een beetje willen bidden voor goed weer alstublieftdankuwel?

En nu doe ik hier de boeken toe. Tot volgende week!

 

 

 

reacties
  1. zapnimf schreef:

    Is dat hetzelfde kasteel waar je eens met het werk hebt verbleven?

    Enne, ge hebt uw deur toch goed op slot gedaan, hoop ik?

  2. Billy schreef:

    aan de streek zal het in elk geval nie liggen, en het weer belooft ook beterschap de komende dagen.
    Veel plezier, Margo!

  3. HansDeZwans schreef:

    Wacht, van 12 augustus is dit blogje. Plus 10 dagen, geeft 22 augustus. En het is nu de 16de. Ik ben nog te vroeg en ga achter een aantal dagen nog eens terugkomen. Fijn verlof nog.

  4. chelone schreef:

    Ja, het zit erin, dat beter weer! Hoe meer naar het einde toe, hoe beter. Geniet ervan!

Wat denk jij hierover?

