j’aime j’aime durbwie-hie

Geplaatst op: 10 mei 2011 door margogogo in Life, Vakantie

Verdomde files! Ne mens gaat dan eens relaxen in d’Ardennen, zijn er overal, en vooral net waar jij moet zijn, wegenwerken aan de gang waardoor je niet sneller vooruit gaat dan stapvoets, om er via diverse ‘deviations’ uiteindelijk een uur langer over te doen dan normaal.

Maar daar gaan we niet meer over zeuren, want het weekend op zich was super tof.

We stelden onze tenten op op een heel ruim terrein op dezelfde camping van vorig jaar. Toen waren we daar content van de sfeer en het terrein en zoals de leuze zegt: als ge content zijt moet ge niet veranderen.

De grote tent hadden we thuis gelaten _het was immers maar voor 1 nacht_  en trokken deze keer perfect onze plan met de 2 tweepersoonstenten.

Na het opzetten van de tenten gingen we meteen door naar het survivalterrein alwaar Marc en Sander zich op de Via Ferrata stortten.

En daar hingen ze dan, 45 meter hoog:

Gelukkig heb ik smurf niet mee laten klimmen want het bleek hier en daar best moeilijk en eng te zijn. Sander en Marc zijn zoveel groter dan smurf, ik kan me werkelijk inbeelden hoe dat zou afgelopen zijn. 10 instructeurs to the rescue en brandweerladders en vangnetten en al…

Op de kamping hebben we liggen chillen en relaxen en werd er badminton gespeeld en spaghetti geplant.

Eigenlijk hadden we nog willen karten maar het was al te laat en ’s anderendaags was de kartingbaan gesloten wegens één of ander defect. We zijn met z’n vieren dan maar een potje gaan boog- en karabijnschieten. De jongens maten zichzelf enige sniper-allures aan en gingen helemaal loos met pijl en boog en karabijn. Ik heb het ook geprobeerd maar dat schieten is niet zo mijn ding. I don’t like weapons, ook niet voor de fun. Ik genoot op mijn manier…van hen bezig te zien.

Hoe het was in Durbuy? Goed, jong. Wreed goed.

reacties
  1. micheleeuw schreef:

    Blij dat julliezich geamuseerd hebben, fileleed en al. ;-)
    Moest ik niet zo lui (en dik) zijn, ik zou wel zo hoog klimmen want ik heb geen hoogtevrees. Voor de ‘kleine’ ziet het er inderdaad te gevaarlijk uit.

  2. Tess schreef:

    Daar heb ik onlangs ook nog maar aangehangen! Leuk hoor! :-)

  3. stefdenflater schreef:

    durbwie-hie: is da in dardennen? ;-)s

Wat denk jij hierover?

