22. Een song die ik beluister als ik verdrietig ben

Geplaatst op: 3 mei 2011 door margogogo in 30 dagen challenge

Dit is een echte parel.

Een song waarvan mijn haar recht omhoog komt,

die mijn emoties in gang zet,

waarbij ik mijn tranen de vrije loop kan laten,

ook als ik niet verdrietig ben.

You could be my unintended
Choice to live my life extended
You could be the one I’ll always love
You could be the one who listens to my deepest inquisitions
You could be the one I’ll always love

I’ll be there as soon as I can
But I’m busy mending broken pieces of the life I had before

First there was the one who challenged
All my dreams and all my balance
She could never be as good as you

You could be my unintended
Choice to live my life extended
You should be the one I’ll always love

I’ll be there as soon as I can
But I’m busy mending broken pieces of the life I had before

I’ll be there as soon as I can
But I’m busy mending broken pieces of the life I had before

Before you

reacties
  1. Marc schreef:

    waaauw (ik kende deze nie)

  2. Rigel schreef:

    Idem hier!
    Ik ben echt onder de indruk van dit nummer…

  3. Margogogo schreef:

    @ Marc
    Waauw (nu wel)

    @ Rigel
    Kiekenvel?

  4. Nachtbraker schreef:

    Mooi liedje, en een zeer mooie clip. Het valt op hoezeer dit me doet denken aan Radiohead. Even dacht ik dat ik Thom Yorke hoorde zingen.

  5. Menck schreef:

    Dit moet van het beste zijn wat ik de afgelopen jaren heb gehoord. Impressionant.

  6. Margogogo schreef:

    @ Nachtbraker
    Radiohead en Muse durf ik niet meteen te vergelijken met elkaar. Ik denk niet dat Thom Yorke het zo machtig zou zingen als Matthew Bellamy.

    @ Menck
    Impressionant is een rake beschrijving van deze song, indeed!

Wat denk jij hierover?

