20. Een song die ik beluister als ik kwaad ben

Geplaatst op: 30 april 2011 door margogogo in 30 dagen challenge

(waarschijnlijk ga ik er morgen niet toe komen om te bloggen, vandaar deze van morgen vandaag al)

Dit wordt er eentje die smurf pas onlangs heeft leren kennen, via een of andere game op zijne playstation.

Hij draait dat hier al een paar weken constant op Jij Buis, geweldig kei-luid, zoals het hoort.

Zoals het hoort, ja, want dit nummer moét op maximum volume staan om het volledig tot zijn recht te laten komen.

Ik word tegenwoordig niet meer kwaad, maar indertijd, toen ik nog kwaad werd, draaide ik deze song vollenbak.

SOUND UP!

reacties
  1. elke schreef:

    Ik ken dit niet, maar it sounds great. Soms wou ik dat ik nog eens kwaad werd. (daarom vind ik Eminem zo geweldig ook: hij kan zo verdomd KWAAD zijn. Love it)

  2. Rigel schreef:

    Great! Maar als ik kwaad ben zou ik toch niet de gecensureerde versie meebrullen ;-)

Wat denk jij hierover?

