13. Een foute song die ik stiekem graag hoor

Geplaatst op: 24 april 2011 door margogogo in 30 dagen challenge

Dit thema is fantastisch! Er zijn enorm veel foute liedjes die ik eigenlijk _zonder het luidop te durven zeggen_ wel graag hoor.

 “Hélène” van Roch Voisine bijvoorbeeld, heb ik altijd een prachtig nummer gevonden.

of“Give me back my love” van Maywood, da’s toch wel serieus fout, en toch vind ik het een pareltje :-)

Of wat denk je van ‘Just around the corner” van Cock Robin

En zo zijn er nog veel. Ik krijg die hier echt niet in een lijst gegoten want ook bijna het ganse kleverige oeuvre van de getormenteerde André Hazes zou erin staan :-)

Ik zal er toch maar eentje plaatsen waarvan ik niet helemaal door de grond zink van schaamte:

reacties
  1. Nachtbraker schreef:

    Is het dan écht zo fout om dat liedje goed te vinden? :-) Ik heb toch maar André Hazes gekozen! ;-)

  2. missfolies schreef:

    Ik vind dit liedje super, dus erg fout kan het niet zijn. Alhoewel. :D

  3. elke schreef:

    ja, margo, ik vind dit ook niet zo fout, hoor ;-)

  4. stefdenflater schreef:

    Madam Margot: ik heb veel zin om eens naar Aalst te komen en ferm aan je oren te trekken. Noem jij dat foute muziek? Dan heb ik hopen foute muziek. Het niet dat je hier Eddy Wally staat op te hemelen hé. :P

  5. dulcera schreef:

    En alweer eentje dat ik kan meezingen … muziek uit onze jeugd blijft hangen eh?
    Aaaah! Waar is de tijd!? ;-)

  6. elke schreef:

    Die van Maywood herken ik trouwens pas bij het refrein. Hun ‘Late at night’ en ‘Rio’ heeft duidelijk meer indruk gemaakt op mijn toen nog jonge brein.
    :-D

  7. Margogogo schreef:

    @ allen

    Eigenlijk had ik er een ander moeten zetten, realiseer ik me. Er zijn er genoeg die echt echt echt fout zijn, I totally agree.
    Laat ik er, ter correctie, deze dan maar bijzwieren:

  8. Dulcera schreef:

    Oh! Het lievelingsliedje van mijn moeder zaliger!
    (mijmert weg)

  9. Wisken schreef:

    Bij mij zijn dat die van Wham! Door je 30 dagen challenge realiseer ik me eigenlijk dat men bij ons thuis nooit echt met muziek bezig was. Ik ken alleen maar de commerciële muziek. Ik ben grootgebracht met Neil Diamond. Tijd om het beter te doen voor mijn kids. Ik heb hen dit weekend een MP3-speler gekocht om muziek op te zetten. Dat is al een stap in de goede richting hé?! ;-)

  10. Rigel schreef:

    Die Heintje trekt er al beter op!
    Al de rest vind ik nml ook goed :-)

  11. micheleeuw schreef:

    Heintje !?! Bah ! Als er ene is die ik niet kan uitstaan ! Elk zijn keuze, natuurlijk. :-)

Wat denk jij hierover?

