12. Een song (van een band) waar ik een hekel aan heb

Geplaatst op: 23 april 2011 door margogogo in 30 dagen challenge

Het is zonde van mijn tijd en nog meer zonde voor de plaats dat het inneemt op mijn maagdelijke ende onbezoedelde blog, maar ik heb me tot deze challenge geëngageerd, dus moet het maar.

Behalve alle moordenaars, pedofielen, verkrachters en neem bij uitbreiding ineens maar al het uitschot in ’t algemeen, is er 1 creatuur die ik AB-SO-LUUT niet kan uitstaan.

Hij ziet er niet uit, maakt zichzelf 24/7 belachelijk zonder het te beseffen, is te dom om te helpen donderen, slaagt er niet in om 1 klein zinnetje foutloos aan elkaar te hakkelen omdat hij maar 5 woordjes kent en bovendien is hij er vast van overtuigd dat de evenaar dwars door zijn gat loopt.
En alsof dat nog niet genoeg is maakt hij nog iets dat hij zelf muziek durf noemen. Het léf!

Ik krijg een acute aanval van spastische migraine zodra die obscure mens met zijn dwaze smoel op het scherm komt. En als hij daarbij dan nog eens zijn bek opentrekt, dan is het al helemaal om suïcidaal van te worden!
De dag dat hij met heel zijn hebben en houden voorgoed uit beeld verdwijnt, geef ik een vat! Twee!
Het heeft gewoonweg geen naam hoe onuitstaanbaar ik hem vind.

Ik snap werkelijk niet dat normale mensen hem graag bezig zien en horen, nochtans trekt die zeveraar bomvolle zalen. Zwaar dementerende 100-plussers, blinden en gehoorgestoorden, neem ik aan.

Het alom gebruikte argument van ‘ja maar hij doét het toch maar en verdient er dikke centen mee’ vind ik zo mogelijk nog pathetischer, so please, bespaar me dat soort gelul in mijn reactieluik.

O gruwel.

Voor wie nog moest twijfelen aan zijn ondermaats IQ en hoog clowngehalte:

Doe de mensheid een plezier en STOPTERMEE!

Nog niet overtuigd?

En nu?

reacties
  1. stefdenflater schreef:

    Zolang hij er geld mee verdiend, zal hij niet stoppen. Er zijn (helaas) ook nogal wat mensen die hem bewonderen. Ze bestaan. Echt.

  2. Sven schreef:

    *met de opwarming van de warmte* HAHAHA !

  3. elke schreef:

    Ik vrees dat jou slechte tijden te wachten staan want ik heb ergens horen waaien dat hij zwaar ziek is. Er wacht ons een andré hazes-fenomeen binnenkort…

  4. Wisken schreef:

    Niets aan toe te voegen. Je hebt het prachtig ten berde gebracht.

  5. zeezicht schreef:

    hahaha… toch altijd goed om eens mee te lachen, vooral wanneer hij ‘flying jupilers’ begint te zien!
    één ding is wel waar: er bestaat er zo maar ene!

  6. Nachtbraker schreef:

    @zeezicht: gelukkig maar :-) Alhoewel, hij heeft een dochter… (die ook in de showbuzienes beland is…)

  7. Sharp Ben schreef:

    Ik moet er niks van hebben, laat ons daar geen misverstand over bestaan. Toch is er iets wat ik mij al jaren afvraag en tot op heden nooit een zinnig antwoord op kreeg: is deze laureaat van “De nacht van de wansmaak” werkelijk zo seniel als hij zich voordoet, of is het allemaal niet meer dan een doortrapte marketing strategie? Het kan ook bijna niet anders of het is dat laatste?!

  8. Dulcera schreef:

    Ik heb hem ooit een middagje meegemaakt … en hij is écht zo simpel als hij zich voordoet.
    Echt waar.
    Dat is ne mens van simpele komaf die denkt dat hij een ster is.
    Tja, wat doet ge daar aan?
    Dat is nen brave mens zenne, maar … er zijn een paar hoekskes af eh?
    (allez, hoekskes, dien duts is helegans afgerond als ge’t mij vraagt)
    Ah, gunt hem nog effeks op dees aardkloot, hij leeft zo graag die mens, en hij geniet er zo oprecht van van al die aandacht. Leven en laten leven, zolang het mijne gebuur niet is hemmek er geen problemen mee.

  9. Rigel schreef:

    Ja zég! Je lacht toch ook niet met mensen met een andere handicap? ;-)

  10. micheleeuw schreef:

    Zoals Dulcera zegt : hij is écht zo …

Wat denk jij hierover?

