2. Mijn minst favoriete song

Geplaatst op: 13 april 2011 door margogogo in 30 dagen challenge

Da’s een makkelijke! Er zijn duizenden voorbeelden van.

Van alles, maar dan ook echt van alles dat ook maar een béétje ruikt naar ‘gebosj’ krijg ik de webben.

Boenk-boenk-boenk lawijt. Techno en dance en trance en drum’n bass en al, vre-se-lijk! Een aanslag op mijn trommelvliezen!

U wil een voorbeeld? U wil echt dat ik nu op YouTube moet gaan zoeken naar zo’n dreunbalk? OMG!

Ok, alles voor de blog. Voor een fractie van een seconde zal ik er mijn arme poezelige oortjes aan onderwerpen. Maar geen seconde langer!

O Grote Vijver Der Miskleungedreun, opgepast, ik kom vissen.

 

 

IEJOEW!     *krijgt een plotse aanval van chronische diarree*

reacties
  1. micheleeuw schreef:

    Dat boenke-boenke is ook niet aan mij besteed, daarom dat ik zelfs niet op geklikt heb !

  2. stefdenflater schreef:

    Idem hier – al bestaat er wel elektronische muziek dat ik wel kan horen.

  3. breeg schreef:

    En ik ben ook al zo iemand aan wie dat geluid niet besteed is :-)

  4. Wisken schreef:

    Ik vind Laura Lynn nog net iets slechter ;-)

  5. missfolies schreef:

    LOL. Ik ga volledig akkoord.

  6. Nachtbraker schreef:

    Platte kermismuziek die waarschijnlijk in 5 minuten gemaakt is, maar er is nog slechter dan dat, hoor :-) Who let the dogs out?

  7. Rigel schreef:

    Ge hebt er inderdaad een goeike uitgekozen. Nochtans is er een hele hoop elektronische boenkeboenke muziek die ik wél leuk vind…

  8. sneeuwkoningin schreef:

    geklikt en snel weer uitgezet…zooo geen goeie zaak voor het ochtendhumeur!

Wat denk jij hierover?

