Binnen 1 kwartier

Geplaatst op: 5 april 2011 door margogogo in Losse flodders

Ik geef mezelf 15 minuten om te bloggen. Vijftien minuten, da’s niet lang. Da’s zelfs veel te kort, als ik daar zo eens goed over nadenk.

Wie zich afvraagt waarom ik mezelf 15 minuten geef om te bloggen, wel, ik doe dat omdat ik eens zou willen weten of ik al dan niet iets deftigs kan schrijven, iets dat een beetje steek houdt en af is, binnen een deadline.

Nog  13 minuten.

Een deadline, is dat niet in onze taal een dodelijn? Een dode lijn, hm, dat klopt niet volgens mijn interpretatie. Een dode lijn interpreteer ik als een lijn zonder einde. Eindeloosheid is nu net niet de bedoeling van een deadline, dus dat klopt voor geen meter. Waarom noemt men een beperkte tijdspanne dan zo? Beetje dom, niet?

Nog 8 minuten.

Ofwel ben ik dom, dat zou ook kunnen. Waarschijnlijk ben ik dom in dit geval en interpreteer ik als enige het woord ‘deadline’ als een lijn zonder einde. Mijn interpretaties zijn al eens meer onjuist, met alle gevolgen vandien.

Nog 3 minuten.

Ik heb de neiging om het hierbij te laten. Zal ik afronden? Ik zit hier nu met nog 3 minuten over en die moet ik nog zien te vullen, want ik wil exact dat ganse kwartier voltypen.

En wat hebben we heleerd vandaag?

Ten eerste: letters kneden zich tot woorden

Ten tweede: met woordjes bouw je zinnen

Ten derde: met die zinnen bouw je een samenhangend geheel

Nog 15 seconden.

Ten vierde: 15 minuten zijn voorbij in a blink of an eye

Nog 2 seconden.

Mission accomplished zekerst?

U mag applaudiseren.

reacties
  1. elke schreef:

    *applaus*
    of neen
    *APPLAUS*

  2. smiley schreef:

    U doet dat goed! ;-)

  3. stefdenflater schreef:

    Klapperdeklapperdeklapperdeklapperdeklapperdeklapper (ofte APPLAUS). ;-)

  4. margogogo schreef:

    @ allen
    *maakt een galante diepe buiging*
    haha

Wat denk jij hierover?

