Newsflash!

Geplaatst op: 4 april 2011 door margogogo in Bloggereedschap, Blogosfeer

Wist jij al dat mijn lief een blog heeft? Echt, mijn lief heeft een blog van zijn eigen.

Maar kom, vooraleer één of andere onverlaat het waagt te denken dat ik hem daartoe aangespoord of gepusht heb,  laat me u al meteen zeggen dat dat niet zo is. En mocht ik hem toch toevallig die richting uit geleid hebben dan zou dat niet meer dan een beetje motiverend geweest zijn. Ik heb hem daar niet toe verplicht, noch toe verleid, noch toe gedwongen. Ineens mailde hij mij en schreef: “kijk eens”, met de link naar een weblog. Zijn blog.

ge moogt zeggen wat ge wilt maar ik vind het toch iets hebben dat mijn lief ook een blog heeft. Dat schept een band, ziet u.  Als ik nu eens zeg: “zoeteken, gij moogt doen wat ge wilt maar ik ga bloggen”, dan zal hij er niet over zeuren ‘dat ik weer uren op dat klavier zit te rammen om anderhalve zin bijeen te typen’.  Hij wéét immers hoe tijdrovend blogschrijven kan zijn.

Op dit moment is het eigenlijk nog iets te voorbarig om te stellen dat hij blogt. Dat hij schrijft, that means. Wegens het meestal hebben van compleet andere prioriteiten kan het al eens gebeuren dat er een zwaar gapende tijdskloof  tussen zijn schrijfsels zit. Ruwweg een volledig vol jaar zit er tussen zijn eerste blogstuk en zijn tweede. Zijn tweede is ineens ook zijn recentste en dateert van gisteren. Vandaar dat ik het idee had opgevat om zijn blog toch maar eens de blogosfeer in te schieten.

Ik vind dat hij dat bijzonder goed doet. Met kennis van zaken en opgeklopt met een dikke vette knipoog. En zonder taalfouten!

Kijk lees zelf maar en je zal beamen dat ik niet uit mijn nek lig te kletsen.  Hij zou een pak frequenter mogen schrijven voor mijn part, ik lees hem graag.

Allez hup, en nu allen daarheen. Ga eens bij hem langs en doe hem de groetjes van me, wil je?

reacties
  1. elke schreef:

    Missie volbracht! :-)
    (en brusselmans is idd gewoon mottig)

  2. zapnimf schreef:

    Blogmosselblogvis heeft sinds dit bericht niet meer zo heel veel geschreven hè? Aanporren mevrouw.

Wat denk jij hierover?

