Hi honey, i’m ho-ome!

Geplaatst op: 6 februari 2011 door margogogo in Bloggereedschap

Ja mannen, ’t is zover. Dit en dit en dit is gepasseerd, we zijn er weg. Juijj.

Kalmte, rust en stilte. Eindelijk. Een degelijke stek met alles op en aan. Ik ben hier graag, en smurf is hier ook graag, hij wil hier nooit meer weg, zegt hij. Mijn lief is hier ook veel liever dan waar ik tot 31 januari nog woonde.

Ik zit gebeiteld, gasten, en ‘k voel me uitstekend.

Verhuizen vergt veel tijd en werk maar ik kreeg ontzettend veel hulp van mijn lief. Ook de hulp van mijn broer en mijn vriendin Katrien maakten dat de verhuis heel vlot verliep. Aan elk van hen en ieder apart: een welgemeende danku!

Telenet is de dag na de verhuis al langsgeweest en de digiTV werkt zoals het moet, zonder troubles, zonder verrassingen (so far, want ik moet de factuur nog krijgen).

Dus ik kan weer facebooken en bloggen en mailen en al, als dat niet fijn is.

En nu ga ik een beetje rusten, lekker languit in de zetel hangen met 1 van de 3 laatste ongelezen Humo’s. Wie mij kent weet dat ik binnen de 2 minuten in slaap ga vallen. Ik word straks bij mijn lief verwacht dus lang mag dat uiltje-vangen niet duren. Gelukkig is smurf in da house, die zorgt er wel voor dat ik na een half uurtje wakker wordt van zijn indianenkreten.

Geeuw.

reacties
  1. Wisken schreef:

    Suc6 in de nieuwe woonst. Dagge uwen draai der rap moogt in vinden.

  2. elke schreef:

    Veel succes, meis. Het zal alleszins stukken beter zijn dan waar je was! Alles komt goed :-)

  3. Dulcera schreef:

    Proficiat met de nieuwe woonst!
    Ik hoop dat je er heel gelukkig mag worden (en als ik het zo lees kan dat al niet meer mis gaan)
    Wanneer is housewarming? ;-)

  4. chelone schreef:

    Herleven zullen jij en Smurf! Daar ben ik zo blij om.
    x

  5. breeg schreef:

    Veel succes met je nieuwe stekje!!
    Kunnen daar nog Parry Hotter Nights georganiseerd worden? :-)

  6. Pierre du Coin schreef:

    ik ben ervan overtuigd dat je daar snel je draai zal hebben gevonden ;-)
    Curieus als ik ben vraag ik mij af of je eigenlijk nog reactie van je oude buren hebt gehad over de nieuwe huurders van je vorige stek ;-)

  7. zeezicht schreef:

    Fijn dat het je bevalt in je nieuwe stek. Zie het als een nieuwe start?

  8. Veel succes in je nieuwe crib!!!

  9. elsje schreef:

    Gefeliciteerd met je nieuwe stekje en fijn dat alles zo snel alweer op orde is!

  10. Margogogo schreef:

    @ allen
    Mercikes voor jullie virtuele steunbetuigenissen.
    Ik zit hier goed (goed is in deze een joekel van een understatement!). Ik voel me hier voor de eerste keer in jaren helemaal op mijn gemak.

    @ Breeg
    Er is meer dan plaats genoeg voor voor Parry Hotter Movie Nights @ my new place!

    @ Pierre du coin
    Voorlopig heb ik nog niemand teruggezien van mijn gewezen buren maar ik hoop dat ze vlotjes gewend geraken aan de Afrikaanse muziek die het stelletje afro’s daar vollen bak uit de boxen laten knallen. Toen ik er langs ging om de papieren voor het VMW te laten tekenen klonken de heerlijke deuntjes door tot op de straat. Waarschijnlijk is dat hun overlevingstechniek om het lawaai waarvoor ik ben weggegaan niet te horen :-)

Wat denk jij hierover?

