Dag 28 – Iets dat ik mis

Geplaatst op: 29 december 2010 door margogogo in 30 dagen challenge

Ok, dit moest dus eigenlijk feitelijk in feite dag 29 zijn maar aangezien ik die gisteren al publiceerde…

Hm. Iemand die ik mis: mijn broer, zus en ma.

Iets dat ik mis? Niks, ik heb eigenlijk alles wat ik nodig heb, en veel meer zelfs.

Materieel gezien ben ik volledig uitgerust.

Mentaal gezien gaat het mij helemaal voor de wind.

Financieel gezien heb ik totaal geen klagen.

 

Er is echt niks dat ik mis, als dat geen luxe is!

 

reacties
  1. elke schreef:

    Mij? Mis je mij niet? Ook geen klein beetje?
    :-D

  2. Margogogo schreef:

    @ Elke
    Euhm…ja hoor Elke, ik mis je elke dag een beetje meer :-)

  3. Branwen schreef:

    Wat heerlijk! Ik zou zeggen, houden zo. :)

  4. elsje schreef:

    Of ik Kerst mis? ;-)

Wat denk jij hierover?

