Dag 29 – Mijn ambities

Geplaatst op: 28 december 2010 door margogogo in 30 dagen challenge

Ik heb geen verlangen naar beter en meer. Ik ben heel erg tevreden met wat ik heb en wat ik doe.

Op professioneel vlak heb ik zoveel meer bereikt dan dat ik ooit heb durven dromen. Ik heb er geen behoefte aan om hoger op de ladder te klimmen.

Ik ben content dat ik kan gaan werken, ik besef maar al te goed wat een luxe dat is. Ik ben daardoor ook zelfstandig en onafhankelijk en wrijf me bewust in de handen dat ik het zo goed heb.

Met mijn bewust gekozen 4/5 werkweek verdien ik minder dan met een fulltime maar dat kan me niet schelen. Meer geld verdienen? Dat mag, maar het hoeft niet, ik ga er in ieder geval niks speciaals voor doen. Een dag in de week minder werken is een dag in de week meer tijd om andere dingen te doen. Of om helemaal niks te doen.

Zolang smurf en ik niks tekort komen en ik een schat van een lief heb zie ik niet in waarom ik ambitieus zou moeten zijn om nog meer te willen hebben.

reacties
  1. elsje schreef:

    Dat is ook een ambitie: rielekst gelukkig zijn :-)

  2. elsje schreef:

    maareh… waar is nou blogje nummer 28??

  3. Branwen schreef:

    Eens met Elsje, gelukkig blijven is behoorlijk ambitieus. Hopelijk lukt dat heel lang! :)

  4. elke schreef:

    Happy met alles wat er is, is een mooie ambitie, Margo. Maar je hebt de vergist van dagske, wi, ’t is nog maar den 28e! *gele knipogende bol*

Wat denk jij hierover?

