Dag 27 – Mijn favoriete plek

Geplaatst op: 27 december 2010 door margogogo in 30 dagen challenge

Met stip, op de eerste plaats, bevindt mijn favoriete plek zich in de natuur. Bij voorkeur in de bergen naast een grote waterval, op een dekentje waarop ik languit kan liggen luisteren naar het bulderen van het vallende water. *denkt met heimwee terug aan deze ervaring in Noorwegen*

Nog een plek waar ik heel graag vertoef, is mijn bed. Bij voorkeur samen met mijn lief, zo in elkanders armen gevlochten, liggen luisteren naar de radio, en zo.

Daarnaast ben ik eigenlijk eender waar graag, als het maar in tof gezelschap is. Ik ben geen echt sociaal beest maar ik durf wel eens sociaal doen. Ik kan dat ook vrij goed, als ik mij goed concentreer. Doorgaans ben ik ook heel graag alleen, ik heb regelmatig behoefte om alleen te zijn, met mezelf en mijn gedachten, in stilte en rust, zonder prikkels, gewoon me myself and I.

reacties
  1. elsje schreef:

    Niet zo gek, als jij al met z’n drieën bent! (me, myself and I)
    :-D

Wat denk jij hierover?

