Dag 23 – Iets waar ik blij van word

Geplaatst op: 23 december 2010 door margogogo in 30 dagen challenge

– van de grappen en grollen van smurf

– van mijn lief

– van mijn lief zijn fijne (taal)humor

– van toffe muziek

– van leuke mensen om me heen

– van stille momenten

– van een goeie stevige fuif

– van een avondje tooghangen

– van een spelletje scrabble

– van een fijn geschreven blogstukje

– van een etentje in gezellig gezelschap

– van een stevige niesbui (behalve bij sinusontsteking)

– van de slappe lach

– van een dramatische tearjerker met een happy end

Eigenlijk kan ik het ganse jaar door blij worden:

– van de kleuren in de herfst

– van vrieskou en sneeuw in de winter

– van een zacht zonnetje en bijhorend briesje in de zomer

– van de ontluikende natuur in de lente

reacties
  1. elsje schreef:

    Scrabble, leuk! Ook hier een van de favoriete spelletjes…

  2. elke schreef:

    Een dramatische tearjerker met een happy end.
    Ik had het niet beter kunnen zeggen.

  3. zeezicht schreef:

    het zijn dikwijls de kleine dingen die je blijmaken.

Wat denk jij hierover?

