Dag 20 – Deze maand

Geplaatst op: 20 december 2010 door margogogo in 30 dagen challenge

DECEMBER 2010

– is, net zoals de vorige in 2009, alweer mijn favoriete maand

– is de maand waarin ik voor de 42ste keer verjaarde

– is de maand waarin huizen onderstonden tgv wateroverlast

– is de maand waarin de wereld zich in een prachtig wit sneeuwtapijt hult

– is de maand waarin ik altijd, enkele uitzonderingen niet te na gesproken, een sinusontsteking heb

– is de maand waarin het gezellig sfeervol en warm is binnen, en tegelijk lekker koud buiten

– is de maand waarin ik geniet van de versieringen en lichtslingers aan de huizen en in de straten

– is de maand waarin smurf zijn allerlaatste nieuwjaarsbrief voorleest

– is de maand waarin ik met mijn lief en onze jongens de kerst misschien in d’Ardennen door zal brengen

– is de maand waarin mijn lief en ik oudejaarsavond zullen vieren samen met een bende vrienden

– is de maand die het jaar 2010 helemaal tot op het einde afrondt

Wat denk jij hierover?

