i i i

Geplaatst op: 17 december 2010 door margogogo in De Goede Voorsnemensshow 2011

Dit heerschap heeft een iii (*) genomen! En dat in de vorm van een uitdaging die ik redelijk gedurfd vind. Gewaagd ook. Kwestie van menig blogs een beetje vlotter aan het rollen te krijgen, verklaart hij zijn idee. Of zijn iii (*) enig effect zal hebben, dat valt nog te bezien. Maar laten we eens samen onnozel doen en deze uitdaging aangaan, wie weet waartoe dat allemaal nog zou kunnen leiden.

Zo legt Pierre Het Opzet uit:

Het opzet is eenvoudig. Iedereen maakt rond nieuwjaar goede voornemens maar vergeet die nog voor Geert Hoste zijn nieuwjaarsconferentie op tv is geweest. Daarom gaan we erover bloggen. We zetten ze open en bloot op tinternet en eind volgend jaar gaan we er ook rekenschap over geven op onze blog. Dan wordt het wat minder vrijblijvend. We doen dit omdat we de priemende commentaren en terloops geformuleerde opmerkingen van medebloggers nodig hebben om ons bij de les te houden. Het aantal goede voornemens maakt niet uit. Of het er nu 5 zijn of 55, we zwieren ze ongegeneerd on line en we zullen er af en toe over bloggen. U mag u door de voornemens van uw collega bloggers uiteraard laten inspireren en die overnemen. En laten we de lat hoog leggen hé mensen. Uiteindelijk worden we er zelf beter van! Maar eind 2011 gaan we  genadeloos met de billen bloot en wordt er afgerekend! Wie niet de helft van zijn voornemens heeft gerealiseerd heeft het vlaggen. Die moet een tegenprestatie doen. Iedere blogger is vrij die zelf te kiezen. Maar ze wordt wel on line gezet!

Wie meedoet aan deze Goede Voornemensshow 2011 kan zich melden via de comments bij de iii-nemer.  (wie wat lui van aard is mag zijn/haar deelname ook hier in mijn reactieluik bekend maken, ik speel het hem dan wel door)

Feit is nu wel dat ik ook nog bezigzijnde ben met de 30-dagenChallenge, die mij ertoe verplicht om dagelijks over een opgelegd thema te bloggen. Deze challenge loopt nog tot 31 december.De twee blogspellekes gaan dus vanaf nu door elkaar lopen, maar ge moet niet panikeren, ik zal er persoonlijk voor zorgen dat ge het ene spelleken van het andere gaat kunnen onderscheiden.

Het verschil in de titel zal ook al helpen.


* iii = inventief interactief initiatief

reacties
  1. elke schreef:

    Ik ga ook meedoen maar den Pierre is daar gelijk een zot aan het posten, jong. Dat ga ik nooit kunnen bijhouden.

  2. Pierre du Coin schreef:

    Ik ben daar wel al paar weken op aan het sjieken hé Elke! En ik melk het een beetje uit zodat ik er nog wat posts aan overhou ook! Moet daarom allemaal niet zo uitgebreid zijn jong! Vanavond gooi ik er nog twee bij. Zou rond de 10 willen eindigen ;-)

  3. elke schreef:

    rond de 10! Ik ga peis ik niet verder dan 5 geraken, hoor. Ik vertrouw dat afrekenen op het einde niet echt ;-)

  4. freddieken schreef:

    Ik doe ook mee… het lijkt me ook wel iets leuks om het jaar mee af te sluiten :-)

  5. smiley schreef:

    Juist omdat voornemens zo snel vergeten worden, maar ik er meestal gewoon geen… Ik ga het dus ook aan mij laten passeren. :-)

  6. […] Ik heb onder lichte dwang (lees: vriendelijk verzoek) van deze madam beslist om mee te doen met dit initiatief […]

Wat denk jij hierover?

