Dag 10 – Mijn outfit vandaag

Geplaatst op: 10 december 2010 door margogogo in 30 dagen challenge

Vanochtend ben ik weer in een serieus diep zwart gat gevallen. Dat overkomt me dagelijks, telkens als ik mijn kleerkast opentrek.

Nee, ik word niet neerslachtig van wat ik zie hangen want ik kan helemaal niks zien. Pikkedonker is het daar. Serieus.

Wat ik vanochtend uit mijn kleerkast tevoorschijn haalde, zal al rap wat licht in de duisternis werpen.

Mijn outfit vandaag:

  • Zwarte broek
  • Zwarte shirt
  • Zwarte lingerie
  • Zwarte kousen
  • Zwarte laarzen
  • en ne zwarte rekker in mijn haar

 

Tja, de ene houdt van flashy kleurtjes, de andere van pasteltinten, nog anderen dragen kleren met een kleine of grote print en bloesjes met glinstertjes en belletjes en kraaltjes, en dan heb je rare mensen die zich meestal tot altijd in het zwart hullen.

Zwart gaat nooit uit de mode en combineert met zowat alles, en persoonlijk vind ik dat het eenvoud uitstraalt en neutraal oogt.

Met mijn melkfleswitte huid en een lange slierten roste haren ben ik al kleurrijk genoeg, laat de rest maar simpel en comfortabel kleurloos zijn.


reacties
  1. TheMiss schreef:

    Ik droeg ook altijd zwart. Tot één of andere kleurconsulente mij eens zei dat zwart maar goed staat op 10 procent van de bevolking ofzo. En dus niét op mij. Hopelijk wel op jou. ;-)

  2. elke schreef:

    Ik wist gewoon dat in je eerste zin al het woord ‘zwart’ zou voorkomen. :-)

  3. watervrouwtje schreef:

    Ik denk dat zwart je heel goed staat,ik hou ook van zwart

  4. treiner schreef:

    zwart combineert met zowat alles, maar blijkbaar toch vooral met zwart;-)

  5. Margogogo schreef:

    @ elsje
    Leuke oude deun, lang geleden dat ik dat nog eens beluisterde

    @ TheMiss
    Een kleurenconsulente mag mij ook eens advies komen geven. Wedden dat ze me donkerzwart aanraadt?

    @ elke
    Nee toch, zou je dat zo geraden hebben?

    @ watervrouwtje
    Laat ons hopen dat het me staat, anders moet ik nog een kleur gaan kiezen!

    @ treiner
    Enkel met zwart, in mijn geval

Wat denk jij hierover?

