Dag 6 – Mijn dag

Geplaatst op: 6 december 2010 door margogogo in 30 dagen challenge

 

Grof geschat: 15300. Vijftienduizenddriehonderdenoneffen. Zoveel dagen heb ik al opgesoupeerd.  Over welke dag moet dat hier gaan?

Moet ik vandaag omschrijven of moet ik ergens een speciale dag uit mijn leven plukken en die hier in de groep smijten? Of mag het allebei?

Enfin, soit: Mijn dag.

Een weergave van mijn dag vandaag, in chronologische volgorde dan nog wel: opgestaan, mijn lief uitgewuifd, gegeten, me gewassen en opgefrist, tandjes gepoetst, kleertjes aangetrokken, beetje in de file gestaan, mijn job uitgeoefend, smurf van ’t school gehaald, commisjes gedaan in dendelijs, geblogd. Dat was het tot dusver.

De rest van deze dag zal ongeveer zo verlopen: gestopt met bloggen, avondeten gegeten, op babybezoek geweest, thuisgekomen, afgewassen, smurf ondergestopt, naar De Allerslimste Mens Ter Wereld gekeken, gaan maffen. Dit scenario zal gegarandeerd stroken met de realiteit, tenzij er zich onvoorziene omstandigheden voordoen.


Mijn dag.

Een verjaardag waarop ik een fuifje gaf was toen Mijn Dag. Ik werd gevierd en iedereen amuseerde zich rot. Al mijn kameraden bijeen, een dag om nooit te vergeten.

 

Mijn dag.

06/09/1996. Da’s de dag dat ik met smurf z’n papa trouwde.Ook al zijn we al 8 jaar gescheiden en hebben we in vriendschap elk onze eigen weg gevonden, die dag is voor mij nog steeds de allerschoonste dag van mijn leven. Tot op heden is er geen dag geweest die de intensiteit van die dag heeft overtroffen. Ik heb me nooit meer zo voelen schitteren.
En uw dag?

reacties
  1. Marc schreef:

    S*** maat, margo, ik dacht dat het not done was om toe te geven dat ego-dagen deugd deden : )

  2. elke schreef:

    mijn dag vind je op mijn blog ;-)
    Egodagen zijn goed! :-)

Wat denk jij hierover?

