30dagenchallengemedebloggerslijstje

Geplaatst op: 6 december 2010 door margogogo in 30 dagen challenge

Wie doet er nu eigenlijk allemaal mee aan de 30 dagen challenge?

Bij wie kan dezelfde thema’s lezen waarover ik het 30 dagen lang over ga hebben?

Dat vroeg ik mij zonet nog af.

Zou het niet handig zijn om een overzichtelijk lijstje voorhanden te hebben waar je dagelijks naartoe kan snorren om zonder veel omwegen op de juiste blog terecht te komen?

Tuurlijk zou een lijstje handig zijn. Maar ik vind nergens zo’n lijstje, dus stel ik er zelf eentje samen.


De 30dagenchallengemedebloggerslijst


(hier moet je niet op klikken, je bent er al, tsss)

Elk(e) z’n blog

The Outlet

Madam Arabelle

Ed Blogt

Elsje

Krientje

Lj revisited

Yvonne

Smiley Cafeswa

Nina

Chaoot

Branwen


Wie vergat ik? Laat maar weten via het reactieluik.

reacties
  1. smiley schreef:

    Geweldig idee! En zo kom ik hier ook eens terecht! :-) Leuke tekstjes :-)

  2. Branwen schreef:

    Branwen http://www.branwensrealm.com/
    Heel handig deze lijst, ik vroeg mij ook al eerder af of het niet handig zou zijn maar ben veel te lui dat zelf te doen ;)

  3. Margogogo schreef:

    @ allen
    Jullie zijn allemaal toegevoegd aan het lijstje. Steeds tot uw dienst, meiden!

  4. Chaoot schreef:

    I love to be on a list
    Thanx!! :-) x

  5. madam arabelle schreef:

    ik zit alweer hopeloos achter, en ’t zal nog twee dagen duren. Zucht, niet meer kunnne bloggen op het werk ’t is een lastig iets!

Wat denk jij hierover?

