Dag 1 – Introduceer jezelf

Geplaatst op: 1 december 2010 door margogogo in 30 dagen challenge

Ik ben Margo en tot nader order:

– een natural redhead ofte een echte rosse met een spierwit velleken
– van het vrouwelijke geslacht
– ontworpen in Kerksken in het bouwjaar 1968
– als vierde in de rij per maleur krijsend ter wereld gekomen ergens in Aalst, op vrijdag de 13de van de 12de maand
– in februari 12 jaar fiere mama van Smurf, in familiale kringen beter gekend als Matthias
– het lief van Marc
– afgestudeerd in de richting Publiciteit/Grafiek in het KTA in de ajuinenstad
– administratief hulpboekhouder op de financiële dienst van een Amerikaanse firma die wereldwijd handel drijft in – veel te dure merkkleding
– bezitster van een rijbewijs klasse B, en trots op het feit dat ik al 23 jaar accidentvrij rijd (hout vasthouden!)

Verder ben ik, denk ik, ook tot nader order:

– nogal nuchter
– fan van plagerijen en plezierigheden
– occasioneel ad rem
– voldoende empathisch
– redelijk intuïtief ontwikkeld
– eventueel ruimdenkend
– beetje autistisch bijwijlen
– meestal goedgezind
– al eens slechtgehumeurd
– dikwijls hypergevoelig voor geluid
– al jaren volhardend roker van L&M sigaretten
– nogal into goeie muziek uit de jaren ’80, rock en new-wave
– graag in gezelschap van en op stap met vrienden
– genieter van een goeie film op TV of in de cinema
– culinair Bourgondiër

En meer moet dat niet zijn.

reacties
  1. elsje schreef:

    Leuk, door deze Dertig Dagen-Challenge leer ik nog weer een nieuw blog kennen! Ik kom hier zeker terug! :-)

  2. breeg schreef:

    En ook nog aangenaam gezelschap om naar stand-up comedy-gasten te gaan zien :-) Ik ben blij dat ik je ook IRL heb leren kennen en dus weet ik ook dat je veel te bescheiden bent, want je bent ook een toffe madam en iemand op wie je onder alle omstandigheden kan rekenen!
    Ik ben benieuwd naar de volgende 29 stukjes :-)

  3. elke schreef:

    oh cool, er staan zelfs dingen tussen die ik nog niet wist! :-)

  4. Pierre du Coin schreef:

    nice ;-); een keer aalst en ajuinenstad vernoemd! Goe bezig!

  5. Lies schreef:

    Als ik je stukje zo lees, zou ik aan het lijstje ook toevoegen: een dame met zin voor structuur en synthese.

    Dat leest wel vlot, zo al die puntjes, en het was nog interessant ook. Meestal sprokkel je als lezer wat info in de loop van alle stukjes. Nu krijg je het netjes op een dienblaadje aangeboden. Mijn luie kant apprecieert dat wel ;-).

  6. ed blogt schreef:

    Joehoe! De kop is eraf! Op naar de volgende 29 :-)

  7. watervrouwtje schreef:

    Als jij je niet zo..adrem vind ,ewel ik anders wel,want ik kom hier graag lezen en vooral dat aparte van het geheel

  8. Matthias schreef:

    Hallo,

    Hier uw zoon. Ik vind dat gij moet stoppen met roken ;-)

    Matthias

  9. Margogogo schreef:

    @ Matthias
    Gerookt vlees houdt langer, lieve schat.
    Groetjes,
    mama

  10. bien schreef:

    Margo, kom me even melden!

    Lees stiekum mee, vanaf nu!! Fijn leesvoer, hier! :D

Wat denk jij hierover?

