Meedeedeelink

Geplaatst op: 22 september 2010 door margogogo in Bloggereedschap

Als ik me niet vergis heb ik zo precies de neiging om een goesting te ontwikkelen om terug te bloggen.
De dagen worden korter, het wordt heerlijk fris en koud buiten, de gezelligheid binnen vraagt om beschreven te worden.
Voor het zover is moet er wel nog 1 en ander op punt gesteld worden. ´t Is te zeggen; mijn PC moet eerst op gigantisch groot onderhoud want er is iets gigantisch mis mee.
Opstarten in ´veilige modus´is het enige wat meneer kompjoeter nog doet. Gelukkig kan ik nog op tinternet en zijn mijn blog en facebook en zo niet verdwenen. Voor de rest is alles van de interne schijven gesmeten (heb ik zelf gedaan met een recovery disk) nadat ik eerst de zaken die ik later terug wil zetten op een USB heb gepleurd.
Morgen geef ik mijn PC mee aan een collega op het werk en zal hij volledig gereanimeerd worden. Terug clean, blanco en klaar om terug te worden voorzien van al wat nodig is.
Niet dat het u een bal interesseert maar ik zeg het toch maar efkes. Daarmee is er hier ook nog een beetje movement want ´t is begot gene vetten tegenwoordig.
Wie me wil mailen en doen, doe gerust, ik ben niet compleet internet- of wereldwijdwebloos, enkel in ´t weekend. Voorlopig dan, want ik voorzie dat ik mijn pc in de loop van volgende week al terug zal hebben. En dan gaan we er nog eens een goei lap op geven.
So long!

reacties
  1. breeg schreef:

    Cool! Want ik heb zo de neiging om goesting te krijgen ne keer meer te komen reageren op je postjes :-)
    Hopelijk is die pc van je snel weer terug in orde!

  2. watervrouwtje schreef:

    ik ben blij dat je het bloggen toch niet opgeeft,want dat interesseert waarschijnlijk ook niemand,maar ik kom hier graag lezen,hopelijk komt het rap in orde met de PC
    groetjes

  3. zeezicht schreef:

    ik zou je ook missen moest je niet meer bloggen! Dus doen hé!

  4. veerle schreef:

    Joepie, weer een plek waar terug wat te lezen valt!

  5. Menck schreef:

    Ondertussen zijn we welhaast een week verder. Ik zou zeggen: voeg de daad bij het woord en laat die vingers over de toetsen glijden!

  6. Margogogo schreef:

    @ allen
    Nog eventjes geduld. Na het weekend zou hij terug in staat van paraatheid moeten zijn.

  7. Dulcera schreef:

    En? Hoe ist met de compjoeter? Want ik zit eigenlijk wel een beetje met een hongertje naar verslagjes van uitstapjes met het lief en zijn tent … ;-)

  8. Margogogo schreef:

    Hij is gereed en klaar en ready for action!
    Mijne pc welteverstaan. Tsss.

  9. zeezicht schreef:

    ‘Het wordt heerlijk fris en koud buiten’ :-)

  10. watervrouwtje schreef:

    We wachten ongeduldig naar die sprankelende dialoog Margo.
    Dààààg

Wat denk jij hierover?

