Ssssjt

Geplaatst op: 6 juli 2010 door margogogo in Bloggereedschap, Blogosfeer, Life, Losse flodders

image Misschien valt het niet zo op maar het bloggen staat hier nu echt wel op een heel laag pitje. Als je uit gebrek aan schrijfgoesting al een afbeelding van een draaiende ventilator op uw blog begint te zetten, dan  is ’t toch echt wel ver gekomen, geef toe.

Maaaarrrr, alles heeft zo zijn reden, zo ook de stilliggende werkzaamheden alhier. Niet dat er niks gebeurt rondom mij, in tegendeel, er gebeurt heel erg veel de laatste tijd. Laat het me anders efkes kortweg samenvatten in drie punten:

Ten eerste  _en dit is mijn favoriet, met stip!_  ben ik grote kuis aan ‘t houden in mijn lijf: de oude verdorde motten die zich hardnekkig hadden ingenesteld worden vakkundig geëuthanaseerd en properkes verwijderd. Vervolgens wordt de vrijgekomen ruimte in de buik gevuld met frisse fleurige fladderende vlindertjes.

Ten tweede: ik ben wreed sociaal bezig wegens veel toffe dingen te doen buitenshuis: optredentje hier, concertje daar, dagje zee, weekendje Ardennen, beetje reizen en rondtrekken, daguitstapjes her en der, ritje met de moto, nachtje openluchtslapen, tochtje met de fiets of per te voet,… ‘k ben geen grote fan van de zomer maar het biedt wel mogelijkheden, dat kan ik niet ontkennen.

Ten derde: wegens de aanhoudende warmte (ja, ze zaagt weer, ja) werkt mijn brein in ploegen én op nachttarief, het is dan ook nagenoeg onmogelijk om wilde verhalen of lange teksten bij elkaar te schrijven.

Klinkt dat een beetje aanvaardbaar als excuus om nog wat verder te blogpauzeren?

reacties
  1. Menck schreef:

    Dat van die vlinders in je buik is zéér fijn, vaneigens. Heerlijk nieuws, overigens!
    En wat de blogpauze betreft: ik ken er onderhand echt alles van, al is het dan om geheel andere redenen dan de jouwe (let’s work hard and be very tired en zo).

  2. Senjora schreef:

    Excuus volmondig aanvaard. Geniet van de vlinders!

  3. zeezicht schreef:

    aha! Vlindertjes… goe bezig! :-)

  4. elke schreef:

    Ge schrijft een heel stuk en met z’n allen lezen over vlinders. Hoe is dat nu toch mogelijk!?

    Anyway, ik schrijf ook amper, toch niet hier. Op het werk daarentegen… (nog een grote week… *verlangt*)

    Enneh, geniet van die vlinders, hé.

  5. Veke B schreef:

    Ik kan dat alleen maar toejuichen!!
    (al was ik wel blij dat er nog ’s iets kwam hier)

    Trouwens: m’n slaapkamer zit vol motten, echte hé! Wat moet ik daar nu uit besluiten?

  6. watervrouwtje schreef:

    geniet maar verder,we wachten wel

  7. Dulcera schreef:

    Joehoe voor de vlinders!

  8. chelone schreef:

    Laat ze zich maar nestelen, die vlinders!

  9. watervrouwtje schreef:

    ’s T zal wel terugkomen, de goesting ,tenminste dat hoop ik toch
    tot dan

Wat denk jij hierover?

