Random thoughts & things

Geplaatst op: 5 juni 2010 door margogogo in Info, KSA, Life, Losse flodders, Mother Nature, Smurf, Vakantie, Varia

anne_geddes_392Newsflash! Smurf is Grote Broer geworden. Zijn halfzusje Jule is woensdagochtend geboren.  Het was efkes serieus schrikken, want de geboorte was pas voorzien voor eind juli. Kleine zus is 2 maanden te vroeg ter wereld gekomen wegens zwangerschapsvergiftiging. De mama en de baby stellen het goed, gelukkig. Smurf is zo fier als een gieter en content en overenthousiast, dat kunt ge u wel voorstellen. Aan de eerste foto’s die ik zag van de kleine uk te zien lijkt zijn zusje enorm op hem. Zijn papa had dat ook al opgemerkt, zei hij me, zelfs op de 3D-echo’s zag hij al de gelijkenissen. Smurf lijkt dus wel degelijk op zijne papa want voor z’n zusje zit ik er voor niets tussen :-)

Juijj! ‘t Is weer tijd voor de jaarlijkse ‘prik in de prot’ bij meneer doktoor. Dóór meneer doktoor, bedoel ik. De zon geeft van jetje, dus is het voor mij ofwel binnenblijven, ofwel lange mouwen en rolkraag dragen, ofwel me laten inenten tegen zonne-allergie. Ik kies voor optie 3: de naald in mijn gat. Maar we gaan niet zagen, we ondergaan dat en zijn content dat we voor de rest rond en gezond zijn.

Stanage EdgeIn de zomervakantie gaan we helemaal back to basics.  Het contrast met onze reis van vorig jaar kan niet groter zijn. Met de tent op de remorque zullen we de mooiste natuurplekjes in de JoeKee exploreren. Ge hebt er geen gedacht van hoe Marc en zijn zoon Sander en smurf en ik daar naar uitkijken! England, here we come!

Oud-Leiding Kampweekend 2009 014 Een tweetal dagen na onze terugkomst van Engeland vertrekken we dan op KSA Kampweekend. Ook daar kijken we wreed naar uit. Dit jaar gaan we naar…ik kan ‘t nie opzoeken want Gmail doet het niet…weer ergens in d’Ardennen. Update: we gaan hier naartoe (dank u Marc). Verslag en beelden volgen later. Wat sfeerbeelden van vorige edities? Slideshows van Kampweekend 2008 en Kampweekend 2009

Na al dat toeristisch doen zal smurf zijn laatste leerjaar aanvangen en ga ik stilaan mijn opzeg doen bij de huisbaas. Dan nog een paar maanden reikhalzend uitkijken naar de dag dat ik hier eindelijk kan vertrekken, en genieten van rust (RUST!) en vrede en veel groen rondom.

Man man man, het leven kan toch mooi zijn.

reacties
  1. watervrouwtje schreef:

    een dikke proficiat voor smurf en ’t zusje en een heerlijke tijd samen.Ik heb met je te doen voor de prik in de K…,want allergie daar kan ik ook van meespreken
    hoho

  2. ed blogt schreef:

    Hoezee voor de joekee, en voor de smurf zijn nieuwe kleine zus natuurlijk ook! Lang leve de naderende vakantie!

  3. zapnimf schreef:

    Dat gaat daar nogal ne gank tussen u en die meneer? Als daar maar geen vodden van komen… Ik voel vanalles in mijn kleine teen.

  4. zapnimf schreef:

    Oew. Misschien ook nog efkes proficiat zeggen voor het nieuwe leven in de familie.

    Geheugensteun : zondag 27 juni afkomen met heel uw kliek. Pulptuur.

  5. Dulcera schreef:

    Een klein mensje erbij zeg, tis toch elke keer een wonder eh? En ik kan me inbeelden dat Smurf de perfecte grote broer gaat worden!

Wat denk jij hierover?

