Sesam, open u. En ewa rap!

Geplaatst op: 15 mei 2010 door margogogo in Bloggereedschap, Blogosfeer, Losse flodders

 blog

En peoples? Gaat deze blog nog steeds met haken en ogen open? Ik zou niet willen dat mijn hele fanclub de vijf trouwe lezers die ik heb wegblijven wegens tegenpruttelingsongemakken.

Wie hinder ondervindt: ‘t ligt aan die slideshow van een paar logs geleden, naar ‘t schijnt.

Now what?

Zeg nu niet dat ik die schoon foto’s er ga moeten afzwieren want dat gaat vreselijk tegen mijn goesting zijn.

Blogging

reacties
  1. Zij schreef:

    Opent zonder problemen :-D

  2. Tess schreef:

    Geen problemen om jouw site te zien :-)

  3. Marc schreef:

    hier ook geen probleem meisie… of is dees een verdoken poging om de lurkers uit het kot te lokken? (ge zout durven hé gij)

  4. ed blogt schreef:

    Moh, tegen dat ik het gepeisd heb, is’t al open!
    Heb je de foto’s een beetje verkleind? Tell me your magic…

  5. Menck schreef:

    Owkeej, dan zal het wel aan mijn computer liggen, want hij bijt nog steeds zijn tanden stuk op je blog. Gelukkig ben ik een geduldige mens.

  6. Veerle schreef:

    Heb toch ook nog geen problemen gehad om jouw blog te openen en met veel genoegen te lezen

  7. chelone schreef:

    Hier gaat jouw blog toch ook niet van een leien dakje open.

  8. zeezicht schreef:

    Hier no problems!

Wat denk jij hierover?

