Zo lossen we dat op

Geplaatst op: 25 februari 2010 door margogogo in Life

De kogel

is door de kerk

Ja, se, als ‘t in mijn hoofd  zit

zit het niet in mijn gat .

 

Ben meteen in actie   geschoten.

Ging op zoek naar een poetshulp

en heb haar gevonden

 

Ze heet sarah

en komt vanaf 9 maart.

 

Geef mijn geld liever aan haar

met dienstencheques

haar dan aan dedokter

en  pijnstillers 

en plooi- en kraakwerken bij de osteopaat

 

Mijn interieur zal eindelijk eens properkes zijn

zónder pijn aan onderrug

 

voila

reacties
  1. elke schreef:

    Dat is uwen living niet, meiske! En ik verwacht minstens een veel knapper stuk als osteopaat. Mor veur de rest is ’t heel goe gedaan. Ook dat van de kuisvrouw. Proficiat met uw nieuwe aanwinst.

  2. Margogogo schreef:

    @ elke
    ‘k zal hier mijne living ewa op ’t net smijten, ja. En daarbij, dat is wél mijne living, mijn toekomstige living, als ik de lotto eens win of zo.

  3. Zita schreef:

    Da ge groot gelijk hebt! Nèm!

  4. Estelle Folle schreef:

    Groot gelijk, ik heb sinds kort ook één en ik geniet er elke maandagavond van om in een proper kot thuis te komen.

  5. annava schreef:

    Idd groot gelijk!!

  6. Veerle schreef:

    Wat een ongelooflijk wijze en creatieve post.
    En idd, groot gelijk (ik heb bovendien al meermaals ondervonden dat je zelfs beter een slechte kuisvrouw hebt dan geen)

  7. zeezicht schreef:

    Haha, leuke post! proficiat met je aanwinst en veel succes.
    Je zal ze niet meer kunnen missen.

  8. john schreef:

    Zie maar dat ge de koffie en de koekskes gereed hebt gezet. En een spandoek op uw facade “Welkom Sarah” mag ook niet ontbreken hé Uw personeel altijd in de watten leggen :-)

  9. Madame schreef:

    Wel een heel originele manier om je hulp aan te kondigen. LOL
    En as da ge groot gelijk hebt.

  10. Menck schreef:

    Laat me raden: jij bent verantwoordelijk voor de rebussen in diverse magazines. :D

  11. breeg schreef:

    Eindelijk heb ik het ook allemaal ontcijferd… niet gemakkelijk, die rebussen van tegenwoordig ;-)
    Maar groot gelijk hoor Margo dat je het op deze manier oplost :-)

  12. Veke B schreef:

    En ik zou kunnen zeggen dat ge een schande zijt voor ’t vrouwelijk geslacht dat ge uw plicht in huis niet vervult en op uw luie kont gaat zitten terwijl een ander slooft in uw vuil…

    …maar ‘k ga dat niet doen! Goed besteed die cheques!

  13. chelone schreef:

    Verzorg Sarah goed, die mensen zijn goud waard.
    Ik hou van rebussen zoals de jouwe, heel origineel!

  14. Margogogo schreef:

    @ allen : merci voor het wegnemen van mijn toch wel lichte schuldgevoel (behalve Veke B., grmbl)

  15. watervrouwtje schreef:

    door omstandigheden lang niet komen lezen,DIT vind ik SUPER,wat ben jij toch een vindingrijke en plezierige meid

Wat denk jij hierover?

