‘t Is nie simpel

Geplaatst op: 21 februari 2010 door margogogo in Het leven zoals het is: realiteit., Life, Lijf en leden

sms

Geachte heer Penningmeester van TINISI*,

U sms’te mij gisteren het verzoek om een vervolg te schetsen op mijn vorige blogpostje, middels enige toelichtingsformulering over het wel en wee van mijn rugklachten.

Awel, lieverd, bij deze.

Woensdagavond, om 20u30, heeft mijn osteopaat -een knappe jonge god- mij door middel van zijn eigen 2 heerlijke zachte handen en de daarbij horende 10 krachtige vingers én met gebruik van zijn gehele lichaam zelve in verschillende niet nader te beschrijven bochten liggen wringen, wat resulteerde in de losmaking der  pijnlijk knellende blokkage in de derde en vierde lendenwervel mijns onderrugs. De stekende pijnen die mij voordien parten speelden zijn daartengevolge omgezet geweest geworden tot een lichte nazeurende pijngewaarwording die door inname van pijnstillende medicatie van het type paardenmiddel tot enige  pijnverzachtende omstandigheden leidt. U kan hieruit opmaken dat blijvend gezeur met betrekking tot bovenstaande niet meer nodig is.

* TINISI is een een tweemansonderneming dat een aantal jaar geleden werd opgericht en alwaar op onregelmatige basis al eens een vergadering voorzien waarin aanvaardbaar gezaagd en gezeverd wordt over het leven in het algemeen en relaties die nie simpel zijn in het bijzonder.

Wat denk jij hierover?

