Lacheuhhhhhh

Geplaatst op: 12 februari 2010 door margogogo in Humor, Info

benidorm bastards 2Be pakt binnenkort uit met een verse pot humor. 11 donderdagen na elkaar wordt het schuddebuiken met “Benidorm Bastards”, een reeks hilarische sketches waarin senioren de hoofrol spelen. Op een hele scherpe doch subtiele wijze nemen zij den onschuldigen medemensch in de maling.

Voorproefjes van wat we mogen verwachten vind je als je op deze link klikt.  Je moét de 3 filmpjes echt bekijken!*   Mij doen ze in ieder geval al hunkeren naar meer-van-dat.

Waarom we er allemaal moeten naar kijken? Omdat onze medeblogster Madame 1 van de hoofdrolspeelsters is, daarom. In één van de filmpjes zie je ons Madame zowaar met haar sexy lingerie uitpakken. Gewoonweg schitterend!!

Yep, ik ben alvast overtuigd. Mijn 11 donderdagavonden zijn vanaf eind maart reeds gereserveerd want ik wil er geen enkele aflevering van missen.

Hilariteit op donderdag? Vanaf eind maart op 2be.

U kijkt toch ook?

 

* om de filmpjes te kunnen bekijken zullen sommigen een klein Microsoft programmaatje moeten downloaden. Je hoeft enkel op de knop “downloaden” te klikken, verder gaat het helemaal vanzelf, je hoeft er echt geen IT’er voor te zijn. Het is poepsimpel en duurt niet langer dan een paar seconden.

reacties
  1. breeg schreef:

    *kruipt terug recht vanonder de tafel*
    Hilarisch :-D Ik was al een grote fan van die reeks en ga dus zeker en vast kijken!!

  2. madameblogt schreef:

    Wat een publiciteit, joh! Thx!

  3. john schreef:

    ik ga mijn digidi.. het bakske van telenet programmeren dak zeker niks mis :-)

  4. zeezicht schreef:

    Ja het ondergoed viel mij ook onmiddellijk op, vooral de stem die het aanprees.:-)

  5. veerle schreef:

    Ik kijk zo goed als nooit tv, maar voor de Madame wil ik wel een uitzondering maken.

  6. Veke B schreef:

    hihihihi, die jonge gasten wisten niet waar ze ’t hadden
    ‘k Vond dat ze wel nog beleefd bleven, ze gingen ’t ergens anders uitproesten :-)

Wat denk jij hierover?

