Jarenlange kameraderie

Geplaatst op: 29 januari 2010 door margogogo in Ge moogt lachen maar ge moet nie, Het leven zoals het is: realiteit., Losse flodders

beste vrienden Vier dikke vrienden besluiten samen wat te ondernemen wanneer ze 40 worden.
Eerst worden ze het niet eens wat het zal worden tot één van hen voorstelt om te gaan eten in restaurant ‘Het Klein Fornuis’. Ze hebben daar een knappe serveuse en ze draagt altijd diep uitgesneden decolletés, weet hij.

Tien jaar later zien ze mekaar weer en ook dan duurt het weer even vooraleer ze het eens worden. Laten we toch naar ‘Het Klein Fornuis’ gaan, suggereert één van hen, het eten is daar voortreffelijk en op de wijnkaart staan echt enkele pareltjes.

Als ze 60 worden is het weer zover en ook nu wordt er heftig gepalaberd tot er weer eentje aan ‘Het Klein Fornuis’ denkt. ’t Is daar rustig en er wordt niet gerookt, oppert hij, wat goede argumenten zijn om het eens te worden.

Rond hun 70ste verjaardag komen ze opnieuw samen en overleggen ze wat te doen. Laten ons naar ‘Het klein fornuis’ gaan, zegt één onder hen, ge kunt er met een rolstoel binnen en er zijn geen trappen. De beslissing is snel genomen.

Onlangs zijn ze 80 geworden en vroegen ze zich af hoe ze dat zouden kunnen vieren. Ze kwamen er maar niet uit, tot er één van hen op het idee kwam om naar ‘Het Klein Fornuis " te trekken. Goed idee, meende één van de vrienden, daar zijn we nog niet geweest.

reacties
  1. madameblogt schreef:

    Ik denk dat we ergens in dezelfde e-mailkring zitten. Want ook deze kreeg ik zo’n 2 weken geleden binnen.

  2. zeezicht schreef:

    Hihihi… en de decolletés waren ze dus ook vergeten?

  3. Margogogo schreef:

    @ madame
    Alweer? Hehe, dus de helft van mijn blog kan jij uit je mails halen. Och ja, weete, dit soort prullen gooi ik op mijn blog uit gemakzucht, omdat ik movement wil maar niet echt iets weet te schrijven. Misschien moet ik maar gewoon niets plaatsen als ik niks te vertellen heb, ik ga daar eens over nadenken…

    @ zeezicht
    de wat? :-)

  4. ed blogt schreef:

    er wacht ons een veelbelovende toekomst :-)

Wat denk jij hierover?

