Start de klok

Geplaatst op: 28 januari 2010 door margogogo in Losse flodders

Hoe ken je in 1 simpele PCschermoogopslag het jaar, de maand, de week, de dag, het uur, de minuut en de seconde op dit eigenste exacte ogenblik?

Awel, kliktnekeerier 

Voor de echte kompjoeterfriek zal dit wel al weer ouden brol zijn maar ik ga ervan uit dat er nog minstens 1 lezers is die dit leukigheidje nog niet heeft gezien.

 

Ten titel van inlichting: Lijn 1 = seconden, Lijn 2 = minuten, Lijn 3 = uren, Lijn 4 = dagen, Lijn 5 = maanden en Lijn 6= jaren.

reacties
  1. Marc schreef:

    grmpf… bij windows vista kan je blijkbaar geen html- of swf-files instellen als bureaubladachtergrond (in windows XP kon dat wel)

  2. ed blogt schreef:

    In spanning wachtte ik tot seconde 59 in 00 overging, waarop ik tegelijkertijd ook minuut 9 in minuut 10 zag overgaan, waarbij ik mij de bedenking maakte “ED, waar zijde gij eigenlijk mee bezig…”
    Ik ga dus maar niet wachten tot ik jaar 2010 in 2011 zie overgaan.

  3. madameblogt schreef:

    Niet zo’n erg oude brol. Heb hem deze week per mail doorgekregen. :-)

  4. watervrouwtje schreef:

    hola,ewel,dan ben ik die ene,vind dat wel plezierig,die verdraaide woorden

  5. Margogogo schreef:

    @ Marc
    Ah, je wou die timeline als bureaubladachtergrond. Beetje pech dus, of vond je er inmiddels al iets op?

    @ ed
    Mocht ik van u zijn, ik zou toch blijven focussen hoor, stel dat ge dat unieke moment zou missen

    @ madame
    ikke ook :- )

    @ watervrouwtje
    welke verdraaide woorden? Ik ben niet mee, vrees ik…

Wat denk jij hierover?

