Jameske Jameske, wat doede nu!?

Geplaatst op: 14 januari 2010 door margogogo in Losse flodders
Tinternet staat vol met bloopers en andere hilariteiten. Zo ook bij voorbeeld parodieën op bekende liedjes.
Nu weet ik niet of er iemand James Blunt kent? Zijn eerste single heeft een paar weken redelijk hoog genoteerd gestaan in de hitlijsten. Sindsdien hebben we er niet zoveel meer van gehoord, peizek.
 
Hieronder staan 4 videoclips van eenzelfde nummer.
De eerste video is de originele.
De andere 3 zijn verschillende pardodieën, die, als je het mij vraagt, echt wel supergrappig zijn. De teksten die ze erop verzonnen hebben zijn hilarisch.
 
Je moet maar eens efkes tijd maken om ze alle 4 te bekijken en te beluisteren.
De originele versie is om 1 of andere reden niet meer te zien op youtube, daarom deze link zodat je toch de echte James hoort zingen: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=2744990

En dan nu: de parodieën:

reacties
  1. Margogogo schreef:

    @ Illiveris
    Sorry, je opmerking over het feit dat er geen video’s te zien waren, is blijkbaar gewist wegens mijn herprutsen…

  2. ed blogt schreef:

    hahaha, ik weet niet welkeen ik leukst vind, de laatsten of die letterlijke! Heel erg grappig!

  3. Veerle schreef:

    Hihihih!! Die middelste is echt de beste!

  4. Margogogo schreef:

    @ ed
    Persoonlijk vind ik deze alle drie beengoed. En als je eens rondsnort op youtube vind je er nog een aantal andere.

    @ Veerle
    Die is idd wree sterk.

    @ mijn eigen
    Tiens, de lezers hebben precies niet veel goesting in iets grappigs. Of kost het teveel tijd om de clipjes te bekijken? Hm. Eens naar mijn statistieken kijken en zien hoeveel hits er zijn op dit blogstukje…)

  5. Margogogo schreef:

    Update
    Volgens mijn blogstatistiek zijn er 34 hits op dit stukje. Ge zoudt het nie zeggen.
    Zeg mannen, er is hier wel kweetnie wa werk en tijd ingekropen zenne seg. Tsss. :- )

  6. elke schreef:

    moet ik hier echt naar kijken? Ik haat James Blunt en zit nu al met dat stom liedje alweer in mijn kop. Ik heb zo’n vaag vermoeden dat het er niet op zal beteren als ik kijk…
    (trouwens, ik moet nu dringend nieuwe laarzen gaan kopen. Vanavond misschien)

  7. elke schreef:

    ok, ik heb rap naar de laatste gekeken en die is idd grappig. Maar hij heeft rare tenen. Heeft iemand dat al gezien?

  8. breeg schreef:

    mijn favoriet is de eerste… ieder zijn smaak hé ;-)
    Bedankt voor het opsnorren van die clipjes hé Margo :-)

  9. Margogogo schreef:

    @ elke
    Je moet toch geen fan zijn om een parodie te kunnen smaken, Elke?
    Dat dat liedje nu weer efkes in uw hoofd blijft zitten, dat neem ik op mij. Ne welgemeende sorry daarvoor.
    En, hebt ge uw gedacht van laarzen gevonden?

    @ Breeg
    Elk zijn voorkeur, uiteraard. Ik vind ze alle drie schitterend.
    Dat opsnorren was graag gedaan, zenne.

  10. Menck schreef:

    Het aantal lezers is niet zelden omgekeerd evenredig aan de tijd die je in een logje stopt. De laatste tijd zeg ik dus een beetje ‘foert’ tegen het bloggen.
    Of ik dat lang zal kunnen volhouden, laat ik nog even in het midden.
    En James Blunt? Die is een parodie van zichzelf. Zum kotsen.

  11. Margogogo schreef:

    @ Menck
    Soms moet ge dat nekeer in de mensen hun strot durven rammen dat uwen tijd dat ge erin steekt ook een beetje voor hen is. Iets met vreselijk veel tekst wordt minder graag gelezen, laat staan een blogstuk waar ze 4 clipjes moeten bekijken. Maar ik probeer dat te snappen en ’t lukt mij vrij aardig: er zijn zoveel blogs om te volgen dat het al een pak tijd in beslag neemt om ze allemaal deftig te lezen en er een commentaartje bij te zetten. Video’s en links naar andere sites zijn tijdrovend en worden graag overgeslagen.
    En wat hebben we heleerd vandaah? 1: beknopter bloggen en 2. zo min mogelijk filmpjes of linken plaatsen.

Wat denk jij hierover?

