Inspiratie zat

Geplaatst op: 11 januari 2010 door margogogo in Losse flodders

Goh, ‘k heb goesting om te blogschrijven, en heb er ook de tijd voor (lees: ik maak daar graag tijd voor), maar het toeval wil nu weer dat ik geen idee heb waarover ik het eens zou kunnen hebben. Boring life, denkt u? Not. Ik amuseer mij kostelijk, dankuwel.

Welaan dan.

Ik zou het uitgebreid kunnen hebben over die geschifte gek in Halen die wellicht nog wel meer jonge mensen heeft vermoord.

Of over ‘t feit dat ik nog steeds heerlijk geniet van het witte landschap, de vriezekou en de neerdwarrelende sneeuwpluisjes.

Of zal ik eens de ingrediënten opnoemen van de 2 liter verse soep die staat te koken?

Misschien heeft u er oren naar als ik zeg dat er zich gisteren per sms een lieverd kandidaat heeft gesteld om naakt te poseren voor mij, naar aanleiding van mijn voornemen voor 2010 dat ik terug zou beginnen tekenen.

Of leest u liever dat een collega en ik deze namiddag op het werk al onze collega’s en grote baas getrakteerd hebben op lekkere cava, Oasis en fruitsap, zoute koekjes, partynootjes en kaas- en salamiblokjes, en dit nog ter gelegenheid van onze verjaardag in december vorig jaar?

Eventueel kan ik u ook even mijn verbazing schetsen die me overviel toen ik mijn loonfiche bekeek en constateerde hoe bitter weinig er maar overschiet van die dertiende maand, na aftrek van vanalles en nog wat.

Of zal ik het eens hebben over het gevoel van gemis dat ik nu heb, omdat ik smurf een hele week niet bij me heb?

Wat ik ook zou kunnen meedelen is dat mijn soepgroenten gaar zijn en ik er zodadelijk eens flink de mixer ga inzetten.

En ik zou kunnen afsluiten ook, nu ik hier toch ben.

reacties
  1. ed blogt schreef:

    potverdrie, gij kunt lullen over niets! En ’t is nog geestig ook! Al ben ik blij dat je niet te veel over die soepgroenten hebt uitgeweid…
    ik zou wel willen bloggen, maar moet dringend beginnen blokken. pffft.

  2. Menck schreef:

    ‘Blablabla’ ware anders ook geen slechte titel geweest.
    Ik denk dat ik maar eens terug ga beginnen te tekenen.

  3. breeg schreef:

    damn, ik volg jouw voorbeeld en dat van Menck… ik ga ook beginnen tekenen :-)
    Wees blij dat je een dertiende maand hebt, wij hebben een 53ste week… kan je nagaan wat daarvan overblijft ;-)

  4. Margogogo schreef:

    @ ed
    Lullen gaat altijd over niks, Ed. En ja, ik ben een kei in lullen, I know. Een chance dat ik het enkel hier doe en niet op andere blogs.
    Succes en courage met uw blokskes!

    @ Menck
    Nee, ik stel me niet kandidaat om naakt te poseren, er zijn geen tekenbladen waar ik helemaal op kan (beetje zelfspot op zijn tijd moet kunnen)

    @ breeg
    Ja lap, gij ook al. Mannen, tsss!

  5. zeezicht schreef:

    heel boeiend schrijfsel toch?

  6. Margogogo schreef:

    @ zeezicht
    Da’s zeker da, allemaal geweldig interessant, zeezichtje!

  7. annava schreef:

    blablabla
    voila, dat maakt mijn reactie ook interessant nietwaar?

  8. Margogogo schreef:

    @ annava
    Blablabla, wat ik je brom

  9. madameblogt schreef:

    Tussen de regeltjes vind ik een actieve Margo. Goe bezig! :-)

  10. Margogogo schreef:

    Oops

    @ madame
    Jij kent mij te goed

Wat denk jij hierover?

