Neem u eens iets voor

Geplaatst op: 2 januari 2010 door margogogo in Feestdagen, Life

voornemensZoals het hoort moet men bij een vers aangesneden jaar z’n voornemens uiten. Dat is een traditie en eigenlijk nog plezant om er mee mee te doen. Zij het enkel voor de fun, want wie aan voornemens doet is er op voorhand aan voor de moeite. Whatever, hier zijn mijn voornemens voor twintigtien:

 

– smurf in de watten blijven leggen

– heel rap van die verdomde snotvalling verlost geraken, welke ik nog rap heb opgelopen in het laatste uur van 2009

– niet méér roken dan vorig jaar

– een nieuwe schildklier laten steken

– minder kilometers wandelen in 1 keer

– mij een goed lief opdoen

– mij even neig dan vorig jaar amuseren op blog- en andere bijeenkomsten

– eindelijk mijn stereoketen eens aansluiten ipv me content te stellen met een kleine keukenradio/cdspeler

– het supernummer “Envoi” van Absynth Minded vanbuiten leren

– 42 worden

– het interieur van mijnen otto uitkuisen (voor het eerst na aankoop 5 jaar geleden. Schandalig, ik weet het)

– weer beginnen tekenen

– blijven bloggen

– met hetzelfde contentement mijn job doen

– op ‘t eind van ‘t jaar echte wenskaartjes versturen ipv te mailen

Ondanks de crisis en de vele tegenslagen die vrienden en kennissen hebben moeten verwerken was 2009 voor mij persoonlijk een fantastisch en kwalitatief hoogstaand jaar. Het meest fantastische jaar in de 41 x 12 maanden dat ik leef, zelfs. Het komende jaar zal dit moeilijk kunnen overtreffen, maar toch, ik ga ervoor. Voluit!

reacties
  1. madameblogt schreef:

    Go for it! ;-)

  2. Menck schreef:

    Ik neem mezelf voor om geen voornemens te poneren. Ik laat 2010 eens geheel op me afkomen om 365 dagen van carpe diem te gaan doen. Eens zien wat dat geeft.
    O, by the way, mag ik mijn auto naast de jouwe komen zetten als je met de interieurreiniging begint? Weliswaar met de bedoeling dat je… enfin, jeweetwelwattes. Bedankt, hè! ;-)

  3. De Huisvrouw schreef:

    Interieurs van auto’s opkuisen? HUH? nu niet overdrijven he jom.

  4. Veerle schreef:

    Wow, al die voornemens. Fantastisch. Ik heb dat al lang afgeschaft, die voornemens (het zou maar saai worden, want het zouden elk jaar opnieuw dezelfde zijn).
    In ieder geval wens ik jou en smurf een ongelooflijk fantastisch jaar!

  5. Margogogo schreef:

    @ madameblogt
    ‘k ben al bezig!

    @ Menck
    Normaliter doe ik ook niet aan voornemens doch dit kleine opsommingske is geen kwestie van effort, da gaat sowieso lukken.
    Doet gij maar op uw gemaksken aan capre diem, maatje, dat is de beste instelling. God schept den dag en ons moeder de soep, zeggen ze bij ons.

    @ De Huisvrouw
    Jamaar, ga jij het voor mij doen misskienst? ‘k Doecht het nie hé

    @ Veerle
    Bedankt! De wensen zijn geheel wederkerig, Veerle!

  6. zapnimf schreef:

    Voluit?
    Vol leut!

  7. elke schreef:

    goh, misschien moet ik jou maar eens vragen voor het valentijnsdineetje aangezien er twee niet echt enthousiast meer reageren van de drie. Katrien ziet het wel nog zitten en die ken je al.

    Voor de rest, maar dat zei ik al live: een zeer goed jaar voor jou, Margo. We staan achter al je goede voornemens. Buiten die van het roken, daar mag je wat mij betreft mee stoppen zodat we je nog wat langer kunnen houden ;-)

Wat denk jij hierover?

