Wadisdadier?

Geplaatst op: 3 oktober 2009 door margogogo in Bloggereedschap, Blogosfeer

wadisdadier

Awel, wat is er hier aan de hand in blogsaland? Zo stil heb ik het nog nooit geweten.

Heeft u last van najaarsmoeheid? Viel je prompt in een  regelrechte nazomerse depressie? Heeft het minderen van uren zonlicht echt nu al een negatieve vat op u? Op u allemaal? Allez komaan, het korten van de dagen is voor deze tijd van het jaar wel normaal, hé. Het is zelfs een jaarlijks terugkerend natuurlijk gebeuren, daar ben je nu toch al aan gewend geraakt zeker?

Of bent u massaal op reis vertrokken, richting zon, zoals deze gelukzak misschien?

Of is iedereen bezig met bouwen en/of verbouwen en renoveren en verfraaien van hun interieur?

Of zijn jullie de lenteschoonmaak vergeten dit jaar en wordt er nu ineens overal geschuurd en gestofzuigd en opgeruimd?

Of heeft iedereen ineens een writers block? Inspiratieloos, are we?

Vanwaar komt deze oorverdovende stilte ineens? Mijn feedreader staat droog, er is nauwelijks beweging. Er wordt zo bitter weinig geschreven dat ik er bang van word.

Ondervindt u dat ook?

reacties
  1. yab schreef:

    Goh, niet echt last van.

  2. Happy Genes schreef:

    Oververmoeidheid en voorlopig verslaafd aan Mafia Wars op Facebook. Ik verwaarloos inderdaad mijn blog. :-(

  3. (ap) schreef:

    abonneer je dan misschien even op onze fantastische feed

  4. elke schreef:

    ik merk het ook maar ik doe er ook niks aan. Moe (weer liggen slapen in de zetel…)

  5. tijdtussendoor schreef:

    Ik merk het ook maar zelf heb ik er geen last van ;)

  6. micheleeuw schreef:

    Ik merk het ook en doe er ook aan mee.
    Als ik niets (nieuw) te zeggen hebt, zwijg ik …

  7. Menck schreef:

    Voor- en najaar: traditioneel de drukste tijden voor een tuinmens. Vandaar mijn (weliswaar voorlopige) blogstilte. Ik leef nu meer buiten dan binnen.
    Van de blogstiltes her en der merk ik bitter weinig wegens veel te weinig tijd om het www te verkennen.

  8. watervrouwtje schreef:

    ben het met je eens zo stil is het overal net of iedereen slaapt

  9. Stef Flater schreef:

    Ik heb ongeveer twee dagen niet naar mijn rss-feeder gekeken en er stonden prompt meer dan 100 berichten op allerlei blogs die ik probeer te volgen. Stil? Niet echt.

  10. Stef Flater schreef:

    @ Happy Genes: Mafia Wars ben ik gestopt, Farmville nog niet, Yoville is er echter bij gekomen en van RockYou Pets kan ik ook nog steeds niet af blijven. Fucking Facebook. ;-)

  11. Veerle schreef:

    Tja, veel te weinig uren in een dag hé (of veel te veel willen doen in de uren die er zijn, dat kan ook) en dan blijft er niet altijd veel tijd en/of courage over om te bloggen. Sorry zunne

  12. vandepotgerukte schreef:

    Aan mij zal het niet liggen.

    Was getekend

  13. annava schreef:

    Nee, geen last van:)

  14. Margo schreef:

    @ Yab
    Waarvan niet? van de stilte of van de najaarsmoeheid?

    @ Happy Genes
    Aha, jij ook al. Ik zie zovelen diverse games op FB spelen, ik denk dat ik daar ook eens ga rondneuzen, wil wel eens weten of dat plezanter is dan bloggen

    @ (ap)
    Ben eens gaan kijken en zie dat het alweer een zoveelste nieuwssite is… Maar ok, ik zal dat blogje efkes volgen en dan zien wat ik ermee doe. Goed?

    @ elke
    Maar meis toch, wat steek jij allemaal uit dat je zo moe bent?

    @ tijdtussendoor
    Je hebt misschien veel meer blogs in je feedreader staan? Of je bent er niet zoveel mee bezig, dat kan ook. Of je vindt het gewoon niet erg dat het stiller is in blogsaland…

    @ micheleeuw
    bwa, van u heb ik geen klagen, je schrijft wel regelmatig wat nieuws, toch?

    @ Menck
    Oja, da’s waar, jij bent een tuinmens. Dat is uiteraard een heel logische en dus volledig geldige reden. Als ge buiten zijt kunt ge nie binnen zijn.

    @ watervrouwtje
    Zo ervaar ik het ook

    @ Stef Flater
    jamaar ja Stef, jij hebt 752 blogs die je volgt, zo is ’t nooit stil natuurlijk :-)

    @ Veerle
    Oh maar je moet je niet excuseren hoor, ’t is uw fout niet dat je uren te kort komt :-)

    @ vandepotgerukte
    Daarin heb je overschot van gelijk. U hoort dan ook niet bij de geviseerden (mijn feedreader dus)

    @ annava
    Du-uh, ook jij hebt ongeveer duizend blogs te volgen! :-)

  15. Stef Flater schreef:

    90 blogs is al genoeg hoor. ;-)

  16. Tina schreef:

    Wat is een feedfeader?
    (en verder heb ik’t te druk, te druk, te druk, te druk)

  17. Margo schreef:

    @ Stef Flater
    90…bwa, dat kan er al mee door…

    @ Tina
    Een feedreader is een lijst met al je favoriete blogs. (bijna) elke blog heeft een oranje icoontje bovenaan (RSS feed) en als je daarop klikt kan je je op die blog “abonneren” (abonneren = toevoegen aan je lijst met favo blogs). Wanneer er een nieuwe post gepubliceerd wordt op die blogs zal de blognaam in jouw lijst vetgedrukt staan, en kan je die gaan lezen. Wanneer er geen nieuwe post is blijft de naam van de blog gewoon grijs.
    ‘k Weet niet of het duidelijk is uitgelegd?
    Het is in ieder geval een aanrader, zodat je niet telkens alle blogs moet openen om te kijken of er iets nieuws geschreven werd.

Wat denk jij hierover?

