Zi gi van Breuhe, zet joen vanachtr

Geplaatst op: 27 augustus 2009 door margogogo in Bloggereedschap, Life

Mijn Westvlaams is niet wat het moet zijn, ik weet het, maar dat weerhoudt mij niet om morgenavond naar Brugge af te zakken voor een etentje en een drankje en wie weet wat volgt er nog allemaal, samen met De Vrolijkheid Zelve , Micheleeuw en haar schat/liefste en Stef Flater.

4 West-Vlamingen tegen 1 Oost-Vlaamse dus.  Veel van mijn dialect zal ik daar niet moeten bovenhalen, er is geen kat in West-Vlaanderen die mij verstaat (reminder aan mezelf: Algemeen Nederlands meenemen morgen)

Wat ik wel ga doen is proberen om Micheleeuw te volgen in het bierhijsen.  Zij zuipt Rodenbach als een koe water, en ik ga haar nadoen.

Gelukkig hoef ik ‘s nachts (ik voorspel dat we niet voor middernacht ons bed gaan zien) niet meer all the way back to Oost-Vlaanderen te rijden. Dankuveel Elke, dat ik bij jou mag blijven slapen!

Als dat allemaal maar goed komt morgen!

reacties
  1. elke schreef:

    *sleurt op voorhand al een emmer mee naar boven*

  2. zapnimf schreef:

    Dat komt niet goed. Niet.

  3. madameblogt schreef:

    Veel hijsplezier!

  4. Margo schreef:

    Euh, meiden, ik heb niet gezegd dat ik met bier ging hijsen, did I?

  5. pcuser1961 schreef:

    Oei..Als dat maar goed afloopt ……

    Fijne vrijdag

  6. breeg schreef:

    Dat gaat gegarandeerd ongelooflijk gezellig zijn…
    Duidelijker zijn wat betreft het drinken, Margo… zoals ik het lees ga je aan hetzelfde tempo als Micheleeuw Rodenbach drinken :-)

  7. Menck schreef:

    En? Smaakt het? Jullie zullen ondertussen wel stevig aan het hijsen zijn.

  8. micheleeuw schreef:

    Ze heeft me goed kunnen volgen en we hebben het overleefd. :-D

  9. watervrouwtje schreef:

    leuk zeg,ik kan dat niet al wil ik dat wel eens,maar na 2 glazen ben ik al tipsy en na drie dans ik op blote voeten en kan de dag nadien niet uit bed ZO ZIEK

  10. annava schreef:

    veel plezier!(of ist al voorbij)

  11. Mamapippa schreef:

    En hoe is het met de kater :-)

  12. Margo schreef:

    @ allen
    Zie verslagje in volgende post

Wat denk jij hierover?

