Kort maar krachtig

Geplaatst op: 18 augustus 2009 door margogogo in Blogosfeer, Life, Vakantie

gavers Zand – gras – het Gavermeer – strandlakens – picnic – meloen – plat water – fruitsap – 5 belegde broodjes – beetje veel wespen – zwemmen – het laatste boek van Harry Potter – den Humo – zandkastelen – speeltuin – zonneterras – frietjes van ‘t frietkot – …

Ofte een heerlijk relaxte en wreed toffe dag, smurf en ik, samen met Elke en haar 2 prachtige dochters!

We zijn het er alle 5 over eens: dit is voor herhaling vatbaar!

reacties
  1. elke schreef:

    ik had het niet krachtiger kunnen zeggen. En zit je nu nog niet in bed? Ik heb tenminste het excuus dat mijn haar nog nat is….

  2. Marc schreef:

    wat is dat dees jaar toch met die wespen, gisterenmiddag hadden die bij ons zelfs goesting in pita (en dan krijg je van die rare pitadanskes om er vanaf te geraken)

  3. pcuser1961 schreef:

    Het lijkt me heel leuk te zijn geweest want anders was het niet voor herhaling vatbaar niet ?? Gavermeer ? Dat ken ik niet..Is waarschijnlijk niet in onze buurt,haha

    Fijne woensdag

  4. annava schreef:

    Leuheuk!

  5. Menck schreef:

    Een woordenreeks die me aanspreekt, al zou ik fruitsap persoonlijk vervangen door iets hartigers.

  6. Margo schreef:

    @ elke
    Hoe? ’t Was toch nog niet laat? En daarbij, mijn haar was ook nog nat, dat duurt een eeuwigheid vooraleer die lange bles droog is

    @ Marc
    Dees jaar zijn er heel veel Limonadewespen en dat komt hierdoor: “De wesp levert vooral in augustus en septemmber overlast op voor mensen omdat de Limonadewesp dan op zoek gaan naar zoetigheid. De volwassen wespen krijgen voor die tijd een zoete stof van de larven in het nest. Aan het eind van de zomer neemt het aantal larven af en zijn er meer volwassen wespen. Die scheve verhouding dwingt de wespen er op uit te trekken om aan koolhydraten te komen”
    Voila, meneer google heeft gesproken.

    @ pcuser1961
    De Gavers is een recreatiegebied in Geraardsbergen.
    Tot uw dienst, meneer van niet in de buurt :-)

    @ anna
    Jaha!

    @ Menck
    Jij zou er een scheut Campari bijgieten, zeker?
    Met kinderen in de buurt hebben we het toch maar wijselijk alcoholvrij gehouden.

  7. zeezicht schreef:

    Limonadewespen? prachtig woord, moet ik onthouden voor de scrabble (tenminste als het goedgekeurd wordt) ;-)

  8. zapnimf schreef:

    Maar geen haar op mijne kop dat gelooft dat die Harry Potter en die Humo uitgelezen geraakten!

  9. Margo schreef:

    @ zeezicht
    ‘k Denk niet echt dat de limonadewesp een officieel erkend woord is maar dat mag je niet beletten om het eens in Scrabble te gebruiken, vind ik

    @ Zapnimf
    Juist.
    Elke heeft een paar bladzijden gelezen toen ik met de kinderen in ’t water speelde. Zelf heb ik mijn Humo efkes op mijn schoot gehad, doch herinner me niet er 1 letter te hebben in gelezen.

Wat denk jij hierover?

