Het hangt er allemaal maar vanaf

Geplaatst op: 22 juni 2009 door margogogo in Actueel, Life, Music

Dit interesseert weinigen van mijn lezers, ik ben mij daar van bewust, maar mag ik toch heel eventjes jullie aandacht vragen? Dank u, da’s heel vriendelijk.

Een tijdje geleden schreef ik over mijn broer en dat hij met de rock(cover)band waarin hij drummer is de kans heeft om eventueel misschien mogelijks voor 12.000 op te treden in het Sportpaleis, remember?

Wie curieus is naar wat mijn broer en zijn companen van ALBION-Covers muzikaal produceerden als kandidaten voor de jury kan hier naartoe zappen en kijken en luisteren.

In het eerste filmpje zie je alle kandidaten die hebben deelgenomen (be aware: het niveau is soms helemaal zoek). De vijf finalisten zie je in de filmpjes eronder. Het eerste filmpje is ALBION, de hardrockband die heel toevallig een drummer heeft van wie ik de zus ben. Zij kozen voor het nummer TNT van AC/DC, niet meteen het genre waar iedereen wild van is, dus wie niet van harde rock houdt mag gerust zijn wenkbrauwen fronsend optrekken, allerhande rologen trekken en zijn afgrijnzen uitwerken op een zetelkussen naar keuze.

U voelde hem al komen? Inderdaad, er kan gestemd worden. Wie het ziet zitten om mij een plezier te doen mag een sms’je sturen om mijn broer met z’n band op het podium te krijgen, zodat zij het ongeveer tienduizendkoppige publiek van Familiehulp kunnen trakteren op een streepje ruige metalen harde rock van eigen bodem. Het is maar 0,20€ per sms, dus geen dramatische geldverspilling, ook al is het crisis.

Wie wil stemmen: stuur  FHU1 naar 3455 (tot 15 juli)

(ga nu ook niet overdrijven; er is slechts 1 sms per gsm geldig)

Bedankt!

6-22-2009 7;20;52 PM

reacties
  1. breeg schreef:

    Mijn stem hebben ze al. Na alle kandidaten gehoord te hebben, moet ik zeggen dat ze eigenlijk veruit de besten zijn… ongeacht het genre dat ze brengen

  2. Menck schreef:

    Geen onverdienstelijk optreden, eigenlijk. De stem bekoort me iets minder, maar de muziek is prima. Je broer drumt bovendien knap.

  3. zapnimf schreef:

    Voor mijn part mag ‘m nog wat meer Animal-gehalte kweken.

    Voila, 20 cent armer.

  4. Margo schreef:

    @ Breeg
    Ik vond de andere ook maar flauwkes maar ja, ’t zijn allemaal amateurs, we mogen daar niet veel over zeggen. Albion heeft al wel wat repetities gehad (en optredens vroeger, waarover later meer)

    @ Menck
    De zanger is idd Marco Borsato niet, we moeten eerlijk zijn. Zijn stem is op andere nummers wel wreed te doen (hij kan die nogal in bochtjes wringen), maar hier wou hij Brian Johnson of Bon Scott een beetje imiteren.
    Zal eens zien of ik andere van hun songs eens kan laten horen op 1 of andere manier.

    @ Zapnimf
    Het animal gehalte zit hoog genoeg, ’t is een echt varken. Hier was’t braafkes, ze wilden Geena Lisa geen hersen- en gehoorschade laten oplopen.

    Bedankt voor jullie vote!

  5. Happy Genes schreef:

    Albion is van de 14 inderdaad de betere, alhoewel ik ook gecharmeerd was van de niet geselecteerde “worstjes op mijn borstjes, preitjes op mijn dijtjes”. Die zongen ook redelijk toonvast.

Wat denk jij hierover?

